Ondra Kňava

Vyznání a poděkování českým ženám

14. 12. 2011 9:05:27
Milá česká ženo. Jsem rád, že tě mám. Mluvíš stejným jazykem jako já, a pokud ovládáš i nějaký další, tvoje plus.

I když už netušíš jak uvařit prvotřídní svíčkovou s domácími knedlíky od babičky, alespoň víš, kde se dají sehnat v supermarketu a v kterém regále se nachází omáčky z prášku. Když jsme u toho vaření, oceňuji, že tě Babica naučil alespoň řízek s bramborem, i když z kuřecího masa.
Chápeš, že hokej je národní sport, který se sleduje zásadně v hospodě, nikoliv s tebou na gauči. I když se prohlašuješ za fanynku nároďáku, nevadí mi, že tě pouze zajímá, jestli hraje Plekanec a Eliáš, i když se hraje utkání mezi Libercem a Zlínem. Také ti děkuji za důležitou informaci, že už Jarda Jágr neusíná se svojí mamkou vedle v pokoji, ale vedle Inny, která to s ním myslí opravdu vážně.
Že se jakési Lucii Vondráčkové narodil syn Matyáš je fajn, ale nevím, jak to souvisí s hokejem.
Chtěl jsem ti také říci, že si vážím toho, jak moc jsi hezká, protože vím o fešácích ze západu, jež sem jezdí díky vaší slovanské kráse a povaze. Prý za to dokážou dobře zaplatit, což já udělat nemohu. Na druhou stranu se mužům ze západu nedivím, já když jsem byl na služební cestě v Irsku, viděl jsem tam jen zrzavé chlapy s vyvalenými břichy.
Také ti děkuji, že nezakládáš spolek emancipovaných žen, kterých jsou v Americe spousty a málem to tam dotáhly i do parlamentu. Díky, že ti stačí jen Bobošíková.
Jsem ti zavázán, že mi nevodíš domů černochy. Vím, že jsou na tom v mnoha ohledech lépe než já, ale co už nadělám.
Taktéž ti děkuji, že mi vždy připomeneš své narozeniny týden předem, a potom raději i ten den ráno, ušetříš mě i sebe nepříjemných trapasů.
Oceňuji, že sedáš za volant jen v případě, že mám 2 promile a zpravidla mě bezpečně dovezeš domů, i když si to pak nikdy nepamatuju. Ani proč mám odřený nárazník a rozházená zrcátka.
Dobře vím, že si mám nejdřív zvednout prkýnko a poté ho zase musím vrátit zpátky dolů, děkuji, že mi odpouštíš, když to často dělám obráceně.
Jsem také rád, že neholduješ pivu tak jako já a víš, že dole v ledničce musí vždy jedno být, jinak jsem rozmrzelý.
Díky, že za mě sleduješ módní trendy a vždy mě včas upozorníš, když chci jít na ples v sandálech.
Sice nevím kdo je Vojta Dyk a Tomáš Klus a čím trpí, ale je fajn, že jim přispíváš na charitu v podobě dárcovských SMS i z mého telefonu.
Za odměnu ti pak přispívám na hodiny Zumby, považuji to za skvělý bojový sport.
Díky že dbáš o naše zdraví a prevenci před zákeřnými chorobami a pravidelně za mě sleduješ ten poučný dokument z lékařského prostředí o Ordinaci v růžové zahradě.
Dále chci ocenit tvou práci na poli uměleckém, tvá 156. figurka z keramiky co jsi přinesla, se ti moc povedla, určitě si ji někam pověsíme.
Jsem rád, že když po mě chceš peníze, je to vždy na důležité věci jako je třeba květák, který mám tak rád. Ani jsem netušil, že díky krizi zemědělců, o které si mě informovala, už stojí přes 600 Kč. Taktéž jsem ti zavázán, že jsi jednou za čas svolná k pětiminutovému sexu, který se ti se mnou tak moc líbí. Milá, česká ženo. Jsem opravdu rád, že tě mám.

Autor: Ondra Kňava | karma: 21.23 | přečteno: 1641 ×
Poslední články autora