Ondra Kňava

Pozor - Voláte do sítě jiného operátora

13. 05. 2013 14:47:06
Taky často voláte do sítě jiného operátora? Ač dělám co dělám, vždycky se dovolám jen do sítě nějakého uplně jiného operátora.

Jestliže někam telefonujete, musíte si být již před započetím hovoru jisti, že nevoláte do sítě nějakého úplně jiného operátora. Mám na to poslední dobou opravdu smůlu. Vždycky chci zavolat známému, jestli mi půjde pomoci s promocí, nebo známé, jestli má nějaké známé, co by mi opravili slunovrat. Ale ejhle, hned jak vytočím číslo dotčeného dotyčného, systém nahlásí, že volám do sítě úplně někoho jiného. Musím tedy hovor ukončit, neboť s nějakým úplně jiným operatérem se bavit nehodlám. Holduju pak alkoholu, neboť teskno je mi. Nemohu volat ani telefonovat, a když už přeci, cítím se jak v kleci. Mluví na mě někdo cizí, a tak trochu se podbízí. Voláte do sítě jiného operátora.

A tak stále volám do sítí jiných operátorů a čekám, kdy tomu už konečně někdo udělá průtrž. Mračen je pak nade mnou mnoho a liják, co přišel nad ránem, ožívá teprve při setmění. Beru do ruky telefon a chci si už opravdu s někým normálně popovídat. Říci si pár vřelých, stačilo by i pouze vlažných slov. Třeba si jen popřát dobrý den. Nebo se zasmát nerudnému ostrovtipu.
A tak si zkontrolujete číslo, co máte uložené u svých známých. Je stále stejné. Stejné jedničky, stejné muly, co břímě světa na hřbetě svém nosí. Je to ovšem správné číslo? Komu zavolat, abyste to zjistili?
U čaje, ve vaně - zastavil se čas.
Voláte do sítě jiného operátora. A co teď s tím?

Autor: Ondra Kňava | karma: 13.73 | přečteno: 1752 ×
Poslední články autora