Ondra Kňava

Můj první blog: Selfiš story vod týpka

10. 04. 2014 13:52:07
Píšu blog a dělám si přitom selfí. Jsem totiž tak trochu selfiš. Zapnu comp, epláka konektnu přes úesbéčko a fota jdou na hard.

Nejlepší selfí pak postnu na fejs. Sbírám lajky a čtu si, kdo mi co postne. Lála je zase aut, prej ať jdu na kofí. Ale co by se asi tak teď dopoledne mohlo dít v kofí báru? Jó kdyby tady votevřeli kofí šop, to by byl konečně vopravdovej džouk. Lála má docela příjemnej luk. Jinak je fakt sili. Což je tak trochu nad moje síly :). Haha, dobrej džouk :)

Někdy si i twítnu, aby muklové měli smajl na ksichtu. Pak si jen tak serfuju a čtu si drby z webu. Nebo si davloudnu nějakej triler. Teď ale nemám tajm. Spíš juknu na ten novej trajler k trileru, co ještě není na torentech. Když je nejhůř, pustím si tývku nebo skajpnu Stevovi. Steve je můj frend, kterej hraje na kajtru. Steve je ízi. Má teď nějakou vytuněnou webku. Já mám tu obyč na noťasovi. Tahleta webka Stýva se prý i sama otáčí podle toho, kam čumíš.
„Čau Steve – písneš mi až budeš?“
Třeba si dáme nějakej onlajn fajt.
Bacha madr! Dycinky jí rozlobí, když furt jenom serfuju. Vo co jí gou? Taky jí neprudim, že furt jenom pere prádlo.
Prej:

„Co z tebe bude, když tady celý den jen civíš do počítače?“
A já na ni:
„A co bude z tebe, když jenom civíš do pračky?“
No jo, to sem prej trochu přehnal, ale já už jí fakt nedávám.

„Víš madr, já tady píšu blog víš?“

Tak jsem jí ho dal přečíst. Prej je plnej amerikanismů? Co to jako je?

Prej si bude muset vzít slovník, aby pochopila, o čem píšu. To už ani nerozumí česky?

Ať si ten slovník klidně někde sežene. Stejně tomu nebude rozumět.

Tímto enduju raději. Tak ať je nextovní den exovní. :o) ČIAO evrybody!


A POŠLETE MI LAJK NEBO TO ŠÉRUJTE. ANEBO JEDNODUŠE FORWARD.

P.S: Pokud přece jen něčemu nerozumíte, pište do diskuze, nebo si mě přidejte na fejsu a já vám to tam vysvětlím. ...Madr trvala na tom, že to sem mám ještě připsat.

je aut

https://www.facebook.com/BlogOndraKnava

Autor: Ondra Kňava | karma: 29.79 | přečteno: 4086 ×
Poslední články autora