Co všechno už snědl můj syn

30. 05. 2016 9:06:59
V naší domácnosti se neustále něco ztrácí. Tu klíč od sklepa, čokoládová tyčinka pro mě, otvírák, tu shnilá brambora na vyhození.

Včera jsem skoro do umdlení hledal šroub, který jako poslední chyběl do sestavení klecového lůžka. V tom mě upoutal podivný tvar líce našeho dvouletého syna. Tvář měl zaoblenou, podivně vystouplou až znetvořenou. Vylekal jsem se, že jsem to způsobil já, při mé snaze o přebalování. Když jsem se mu podíval do očí, vycítil nebezpečí, křivě se usmál a dal se na útěk. Vyrazil jsem za ním a zachytil ho až ve finálním stádiu jeho pádu, když jeho hlava letěla proti hraně konferenčního stolku. To mu na tváři vyloudilo ještě pitoresknější úsměv. Jakoby pád na hranu stolku a jeho zachycení, bylo tím nejlepším vtipem, co jsem kdy vyprávěl.
Když jsem se pak pokusil otevřít jeho ústa svými prsty, marnost takového počínání demonstrovaly poslintané prsty s krvácející rýhou na mém prostředníčku.
K rozevření jeho úst jsem použil sprostý trik. Na lžičku jsem položil kostičku z lega a přiblížil ji k jeho ústům. Když ústa rozevřel v očekávání dalšího nutričně hodnotného pokrmu, nestačil jsem se divit. Jaké bylo mé překvapení, když místo očekávané plínky jsem v jeho ústech nalezl nejen šroub, který jsem hledal, ale taktéž hrací kostku, víčko od piva a rozdrcený zbytek čehosi, jež už nebylo tím, co bývalo. A to jsem mu už tisíckrát opakoval, že s plnou pusou se neběhá.
Tak tady mizí veškeré ztráty a nálezy naší domácnosti! Tady se recyklují všechny cennosti, co jsem za poslední 2 roky poztrácel! Můj syn je jednoduše spořádal. Smrdutý obsah plínek detailně nezkoumáme, ale budeme muset začít. Přeci jen spolknuté prstýnky, řetízky i po průchodu zažívacím traktem stále mají svou cenu na trhu.
Dal jsem si tu práci a sestavil seznam všech poztrácených věcí za poslední 2 roky. U některých z těchto věcí jsem dříve uvažoval i o krádeži, ale jak vidno, vše mizí v žaludku našeho neposedného nezbedy! Budu si muset se svým synem důkladně promluvit. Pojídat majetek vlastní rodiny se prostě nedělá. Když jsem vyčíslil hodnotu všech poztrácených věcí, došel jsem k částce přesahující sto tisíc korun!

Posuďte sami:

Soupis chybějících věcí za poslední 2 roky, co můj syn nenávratně snědl

Klíče od sklepa
Otvírák na víno
Kokosová tyčinka FLINT pro mě 12x
Sluníčko sedmitečné (skleněná miniatura)
SD paměťová karta 16 GB (plná velkoformátových fotek)
Vnitřní žlutá plastová část Kinder vajíčka (zhruba 13x)
Obsah vnitřní žluté plastové části Kinder vajíčka
Pinkpongový míček bílý
Řetízek stříbrný s přivěšenými písmeny „O“ „N“ „D“ „R“ „A“
Pouzdro na foťák
Náhradní klíče od auta
Hrací karty dvojhlavé
Snubní prstýnek i s rytinou (5.8.2005 DKJK)
Sada párátek
20 000 Kč
Plně nabitá tužková baterie Energizer
Návleky
Výplet rakety
Herbicidní směs Round-up (5kg)
Jízdní kolo dámské bez přehazovačky
10 střešních tašek Bramac
Zahradní sekačka bez pojezdu
Zachovalý vrak automobilu Škoda Forman

Autor: Ondra Kňava | pondělí 30.5.2016 9:06 | karma článku: 23.98 | přečteno: 1175x

Další články blogera

Ondra Kňava

Bídník František Janeček to opět dokázal – Les Miserables 2024

Muzikál Les Miserables - Bídníci, se vrátil po 12 letech do pražské Goja Music Hall. Jean Valjean opět svádí svůj boj s Javertem a sál žasne nad pěveckými výkony malých i dospělých pěveckých začátečníků i profesionálů.

19.2.2024 v 8:55 | Karma článku: 8.12 | Přečteno: 272 | Diskuse

Ondra Kňava

Ze života fiktivního zastupitele 1: Nová houpačka v obci vzbudila velké vášně a emoce

V obci Nová Ves u Příčťan se objevila zbrusu nová houpačka na dětském hřišti. Není to žádná extrémní houpačka Kamikadze. Je to zbrusu nová, všemi mastmi mazaná houpačka.

9.11.2023 v 9:09 | Karma článku: 14.08 | Přečteno: 396 | Diskuse

Ondra Kňava

Lastminute dovolená – Omlouváme se za komplikace

Leden 2023 „Miláčku, kam pojedeme letos na dovolenou? „Mohli bychom jet na Mauricius, nebo na Seychelly!“ „No to bychom mohli, ale na to nemáme peníze. Co takhle Chorvatsko?“

16.8.2023 v 10:09 | Karma článku: 25.49 | Přečteno: 779 | Diskuse

Ondra Kňava

Prázdninový protest školáka

„Budeš to tam mít s babičkou úplně super. Pejsci, kočičky, teď se jim narodili 2 malá telátka, to budeš mít fajn, hned bychom tam jeli s tebou!“

3.8.2023 v 10:05 | Karma článku: 39.47 | Přečteno: 4313 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 20 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 12.79 | Přečteno: 235 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 17.53 | Přečteno: 407 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.06 | Přečteno: 104 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.89 | Přečteno: 580 | Diskuse
Počet článků 224 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4220

Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...