Jak jsme si to rozdali

2. 11. 2010 9:22:39
Byla krásná a štíhlá. Vypadala navíc inteligentně. Co víc si přát.Potkal jsem ji v jednom z mnoha pražských barů.

Pila Tequilu Sunrise a zdálo se mi, že má o věcích přehled. Zrakem přejížděla po celém lokálu a něco kulatého si točila mezi prsty. Byl jsem tam také sám. Chtěl jsem si dát jenom krátkého panáka po nevydařené návštěvě kina, kde se průměrnému angličanovi podařilo pomocí několika speciálních udělátek, vyzrát na celé sídlo ruské KGB a ukrást odtamtud přísně střežené dokumenty o masakru v Gruzii.

Nechtěl jsem slečně dávat svůj zájem tak okatě najevo, proto jsem šel k baru a zcela nenuceně jsem si objednal dalšího Jacka. Stál jsem asi jen metr od ní a cítil ten pohled, kterým mě sjížděla od hlavy až k patě. Pak si ke mně pozvolna přistrčila barovou stoličku, nahnula se k mému uchu a pravila:

„Jen co to dopiješ, pojedeme ke mně a rozdáme si to, ano?“
Nečekal jsem, že to půjde tak rychle, ale nedalo se než souhlasit. Kopnul jsem do sebe panáka, zaplatil a se slečnou po boku jsme se beze slov vydali k východu.

Před barem stálo nablýskané, černé Ferrari Modena 360. To by ještě nebylo nic neuvěřitelného. Jako rána na mě ovšem zapůsobilo, když se za malou chvíli ozvalo sotva slyšitelné pípnutí a slečna si již sedala za volant a pokynula mě, abych si přisedl. Neváhal jsem a usadil se do temné kůže s automaticky polohovanou sedačkou.

Ne že bych nebyl zvyklý na luxusní fára, ale tohle mě dostalo.

Ani ne za 20 minut jsme byli u vysokých železných vrat, které po otevření nabídnuly výhled do obrovské zahrady a na malý zámeček s jezírkem.

Nebudu zde rozpitvávat detaily, nicméně mramorové schodiště vedoucí do pokoje s oválným stolem mluvilo za vše. Rozvalil jsem se do pohovky opodál a čekal co se bude dít.

Jenom se zeptala: „Tak co. Nerozmyslel sis to, rozdáme si to?“

Co vám budu povídat, nerozmyslel. Stejně tak jsem jí i odpověděl.

„Fajn, tak se zatím připrav, za chvilku jsem zpátky.“

Zavřela za sebou dveře a nechala mě na pohovce samotného jen se zeleným stolem a s několika židlemi kolem něj.

Svléknul jsem se a přehodil přes sebe jen saténový povlak pohovky. Byl jsem vzrušený jako nikdy a po čele mi stékal pot.

Za chvíli se objevila. Sjela mě od hlavy až k patě, lehce se pousmála a pravila:

„Pokud ti to tahle vyhovuje, není problém, ale k blafování to není moc dobrá volba.“
Postavila na stůl balíček karet, kufřík s žetony a pravila:

„Zahrajeme si poker - texas holdem. Začneme na nízkých limitech, ale hrajeme turbo. Blindy se zvyšují po 5 minutách. Doufám, že ti to tak vyhovuje.“

Ani nečekala na mou odpověď a rozdala karty.

Autor: Ondra Kňava | úterý 2.11.2010 9:22 | karma článku: 24.89 | přečteno: 4260x

Další články blogera

Ondra Kňava

Bídník František Janeček to opět dokázal – Les Miserables 2024

Muzikál Les Miserables - Bídníci, se vrátil po 12 letech do pražské Goja Music Hall. Jean Valjean opět svádí svůj boj s Javertem a sál žasne nad pěveckými výkony malých i dospělých pěveckých začátečníků i profesionálů.

19.2.2024 v 8:55 | Karma článku: 8.12 | Přečteno: 272 | Diskuse

Ondra Kňava

Ze života fiktivního zastupitele 1: Nová houpačka v obci vzbudila velké vášně a emoce

V obci Nová Ves u Příčťan se objevila zbrusu nová houpačka na dětském hřišti. Není to žádná extrémní houpačka Kamikadze. Je to zbrusu nová, všemi mastmi mazaná houpačka.

9.11.2023 v 9:09 | Karma článku: 14.08 | Přečteno: 396 | Diskuse

Ondra Kňava

Lastminute dovolená – Omlouváme se za komplikace

Leden 2023 „Miláčku, kam pojedeme letos na dovolenou? „Mohli bychom jet na Mauricius, nebo na Seychelly!“ „No to bychom mohli, ale na to nemáme peníze. Co takhle Chorvatsko?“

16.8.2023 v 10:09 | Karma článku: 25.49 | Přečteno: 779 | Diskuse

Ondra Kňava

Prázdninový protest školáka

„Budeš to tam mít s babičkou úplně super. Pejsci, kočičky, teď se jim narodili 2 malá telátka, to budeš mít fajn, hned bychom tam jeli s tebou!“

3.8.2023 v 10:05 | Karma článku: 39.47 | Přečteno: 4313 | Diskuse

Další články z rubriky Sport

Petr Těthal

Pavel Kousal – skrytý „poklad“, zatím jen v ELH?

Sparta letos naplňuje očekávání a její hráči taktéž. Mě asi nejvíc překvapil Pavel Kousal. A to svojí komplexností a vlivem na hru.

27.3.2024 v 14:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 43 | Diskuse

Petr Těthal

MS v ledním hokeji divize IIIA

V Kyrgyzstánu se konalo MS jedné z nižších divizí (divize IIIA), pojďme se na tento turnaj podívat malinko blíž.

19.3.2024 v 14:44 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 199 | Diskuse

Petr Mašín

Iron Dad – První nádech svobody

První kapitola mé cesty na dlouhý triatlonový závod, Iron Man. O mém bezstarostném dětství a prvním horském kole, díky kterému jsem pochopil, že v životě budu chtít dál a výš.

16.3.2024 v 15:29 | Karma článku: 10.38 | Přečteno: 136 | Diskuse

Milan Macho

Fotbalové nůžky se rozevírají

Budíček! Probuďme se ze snu, že se úroveň české fotbalové ligy nějak výrazně zvedla. Fakta z Evropské ligy: Liverpool – Sparta 11:2, AC Milán – Slavia 7:3. Smutný rezultát měření sil zástupců české ligy s anglickými a italskými.

15.3.2024 v 19:22 | Karma článku: 14.21 | Přečteno: 326 | Diskuse

Petr Těthal

Play-off, baráž, systém prolínání soutěží… Co je nejvíce fér?

V ELH započaly vyřazovací boje. A jako každý rok zároveň s nimi začala debata o tom, kolik týmů by mělo postoupit do play-off a samozřejmě se stočí i řeč na baráž. 100 lidí = 100 názorů. Tady je ten můj.

15.3.2024 v 13:35 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 224 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4220

Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...