Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RF

maxipes Fík

3. 7. 2009 17:50
...

Když jsem se oženil, tak mi manželka zabavila rybářský lístek. Takže mám po rybách. Snad jedině že bych pytlačil ;-D.

0 0
možnosti
HN

handour

3. 7. 2009 19:28
Re: ...

a nebojíš se, Radku, že Tě načapaj...při tom pytlačení? Hele, ale zas to má něco do sebe - takovej lov bez papírů;-D;-D;-)

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

3. 7. 2009 20:26
Re: ...

Já nevím, ještě jsem to nezkoušel. ;-) Ale můžu říct, že jako malí kluci, jsme chodili pytlačit kapry a bylo to docela vzrušující. Asi by se daly ty pocity aproximovat i do této oblasti.

0 0
možnosti
HN

handour

3. 7. 2009 20:31
Re: ...

jo, jenže tenkrát měl kapr nějakou chuť - dneska je jak ze silikónu..:-/

Pocity aproximovat...cože to znamená v praxi?8-o

A chodí ten Ondra vůbec do diskuzí?:-)

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

3. 7. 2009 20:45
Re: ...

Silikony nebrat. Není nad pravýho kapra. :-) 

Ondra občas do diskuzí zavítá. Nepospíchej na něj.

0 0
možnosti
HN

handour

3. 7. 2009 20:50
Re: ...

;-DR^

no, když to já neumím - nespěchat:-/ A pak ty moje diskuze - to tě úplně bolí bříška prstů jak nestíháš odepisovat a často i břicho od smíchu a někdy taky hlava:-P

...Jak se máš?:-) Kdy něco pěknýho napíšeš?

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

3. 7. 2009 21:47
Re: ...

Dík, dobře. A ty?

No je pravda, že si mi připadala trošku hyperaktivní, ale bylo to hezký. :-)

A ty Tvoje diskuze, když je někdy otevřu a vidím tam dole kolik to má už stran, tak radši hned prchám, neb jsem přirozeně plachý.

(Pěknýho jsem ještě nenapsal nic. Mám už měsíc rozepsaný 2 články, ale nemám čas je dokončit. Mám teď hodně práce a ještě rekonstruujeme byt.)

0 0
možnosti
HN

handour

3. 7. 2009 22:09
Re: ...

Vždycky by to mohlo bejt lepší...aspoň o trošku.

Dobrou noc:-)

H.

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

3. 7. 2009 22:14
Re: ...

Dobrou noc :-)

A Ondra zase nic. Napíše článek a nediskutuje. Ten chlapec nemá žádnou zodpovědnost.

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

3. 7. 2009 22:15
Re: ...

Jó, teď mě napadlo! Možná je filuta na rybách. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 4221x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky