Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Albert.Pes

22. 8. 2011 13:20
Jen počkej,

až se zamotáš do pupeční šňůry...

0 0
možnosti
AK

Alka.24

11. 8. 2011 12:32
Včera

se mi zrovna zapletl 2 x vysavač do šnůr. Což o to, vysavač to přežil, šňůry snad taky, to jenom já pořád za ním lítám, když pípá, že někde uvízl.  A to mi fakt nebavilo. Šnůry jedny..;-D

0 0
možnosti
AP

Anselm

11. 8. 2011 10:50
Nic tajemného na tom není,

šňůry mají prostě jen větší sklon k zvyšování enropie než jiné předměty.

Zajímavou výjimkou mezi šnůrami jsou tkaničky v polobotkách, ty fungují naopak.

0 0
možnosti
JD

pedr64

11. 8. 2011 9:55
dlouhou prodlužku na zahradě

vždy pečlivě smotám a pověsím. A Vždycky je zase zasukovaná

0 0
možnosti
A

akki

11. 8. 2011 9:44
Jako byste fotil u nás!

A s tím ypsilonem si nedělejte starosti, stejně jsou to ženské a to tvrdé y by jim zůstalo. Možná proto si potřebují poplkat a bez smyslu pro orientaci už netrefí na svá místa. Nebo touha po šňůřím teple? Asi začnu také měřit rychlost rozpletení šňůr a vyhlásíme rekordmany. Karma.;-D

0 0
možnosti
M

MaléPivo

11. 8. 2011 9:42
Jsem Iťák

Včera jsem řešil nefunkční monitor(kolegyně kopla do šňůry) dneska jsem se pokusil s útočným klubkem hadů něco udělat, strašný boj! Tenhle problém označuji za něco mezi šňůrou a vesmírem (nepochopitelné).

0 0
možnosti
JV

jarma88

11. 8. 2011 9:32
Klasika

Mám s tím problém denně. Pokaždé se snažím všechny šňůry uložit tak, aby se nezamotaly. Čím více se ale snažím, tím zamotanější je za nějakou dobu nalézám. Jsou to svině ;-)

0 0
možnosti
MP

zly.previt

11. 8. 2011 9:26
šňůra

to je úplně normální, jsou živý. Stačí blbá nabíječka k mobilu, co ta umí, bestie!

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 4221x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky