Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59a57r77a 40R44a82n58k

8. 2. 2013 20:50

Konecne nekdo jiny, nez Fanous:-)R^

2 2
možnosti
Foto

Gratuluju, že pravda a láska zas jednou slavně zvítězily! R^

3 0
možnosti
Foto

Upřimně gratuluji ke skvělemu vitězstvi, z kereho su hotovi aji na Majami. Odměnu za mych třicet sedum hlasu si vyberu, až budeš zpatky. A z toho zabaveni moji knižky Tajemstvi bohatych za skryty rasovy podtext mam trochu obavy, co fčil s tyma chudakama černyma majamskyma policajtama bude, až si ju přečtu? ;-DR^

5 3
možnosti
Foto

Větvo! Říkals, žes těch třicet sedum dal mě, za těch mejch třicet sedum pro tebe! Mám v tom teď bordel. Tak jo to teda je? :-)

1 8
možnosti
Foto

Bomba. Karmice jak Brno. Co Brno..., jak Miami!;-DR^;-O

1 8
možnosti
Foto

...sakra, jak se mi tam dostal ten tlemoun na konci? Sorry, ten tam nepatří. :-)

1 8
možnosti
Foto

Blahopřeji k vítězství a k hodnotné ceně. Měl jste štěstí. Proslýchá se totiž, že redakce z důvodů, jež nemohu ani naznačovat, udělí vítěznému blogerovi 2013 místo hotelového pobytu na Floridě lahev slivovice zn. Vysočina, ročník 1944. Neskutečně mne tím naštvali, protože jsem t.č. abstinent a nevím, k čemu mi taková cena bude.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS