Diskuse

Olympijské finále v přestupování v metru na Muzeu je tu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Chybí mi druhá čáast patálií s oštěpem...

1 0
možnosti
RF

tolik adrenalinu v jednom článku tu už dlouho nebylo R^

1 0
možnosti
JH

konečně něco dobrého ke čtení

1 0
možnosti
DS

Výborně sepsáno! Chvíli jsem si myslela, že je tento záznam ze dne, kdy jezdím já, taky (docela) mladá žena se sluchátky (a taky často vítězím), ale pro tentokrát tedy těžce vydřené vítězství přenechám Venezuelce (tss, určitě to vyhrála úplným omylem, neznaje situaci, holka se jistě domnívala že jen stíhá metro a vyfoukla nám medaili, to by se mělo kontrolovat! Revizoři by se měli více zaměřovat na zahraniční účastníky! ;-))... :-P

Pobavila jsem se, díky!

R^R^R^

1 0
možnosti
ND

Dost jsem se pobavila, jako bych to viděla před sebou, já se vždycky děsila, abych stihla vystoupit než se dveře opět zavřou bez toho, že by vpustily kohosi i dovnitř a nebo naopak, to podle směru jízdy. Zde zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti