Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R43a90d52k57a 61J41o88h24n77o28v58á 4654421605

Myslím, že každý zákazník UPC by měl tento fejeton dotyčné firmě přeposlat.

0/0
25.6.2014 16:25

A36n67d96r44e51j 76O67l12e37k42s53a 3765671177141

Super,když si z toho zážitku člověk dokáže udělat srandu, jako alternativu rozbití něčí huby... Jsou také zákaznické linky, které po určité čekací době na vymodlené spojení s operátorem, prostě nasadí rychlý přerušovaný tón ;-D

0/0
25.6.2014 14:49

J74i20ř22í 43S65t64e91j73s94k78a86l 8792189798953

Skvělé! Gratulace.

+1/−1
24.6.2014 16:01

P58a68v96e51l 62K26u28r77f11ü89r85s41t 3628203135849

Co věta, to perla! Příjemně jste mi pocuchal bránici, jen co je pravda:-)R^+karma

+1/0
24.6.2014 15:40

F72r80a20n13t17i45š31e76k 94D43o93b12r65o63t96a 8594315403837

Nějak mi uniká význam shluku těch písmen v článku. Pokud mám problém, tak ho řeším osobně, nebo on-line a nemám potřebu se rozčilovat s nějakým operátorem.

+2/−2
23.6.2014 15:47

P84a78v26e53l 86K55u42r20f53ü78r33s38t 3628903925239

Pokud nejste schopen brát věci s nadhledem a neumíte se alespoň usmát, zavěste a vyčkejte na lince.

+11/0
24.6.2014 14:42

O97n97d76r88a 22K46ň30a56v28a 4325264212475

anebo - zavěste se na lince ;)

+1/0
25.6.2014 11:38

T92o36m19á31š 35J28u15r56e37č32k56a 3743352779963

Lister: ty že si někdy udělal něco pro společnost?

Rimmer: jistě jeden den jsem pracoval na lince důvěry

Lister: ano volalo ti pět lidí a všichni spáchali sebevraždu a to si jeden chudák spletl číslo;-D

+13/0
23.6.2014 8:49

M71i15l40o20š 71P49l98a61š54i51l 5714477589685

a volal si o výsledky kriketu ...

+1/0
23.6.2014 10:56
Foto

L35u64c39i30e 71M59r52á23z16i37k71o87v66á 6704745291243

Dobrý den, tak to se Vám hodně povedlo. Málem jsem spadla ze židle... ;-DR^

+1/0
23.6.2014 8:27

J85o68s32e84f 23V90o15l48f96í93k 4738645799623

1. Automat.

Vážený zákazníku, dovolujeme si vás upozornit, že v rámci  zlepšování našich služeb  je tento hovor monitorován.

2. Operátorka.

Dobrý den, Jana Nováková, jak vám mohu pomoci?

3. Já.

Dobrý den, dovoluji si vás upozornit, že v rámci zlepšování služeb si tento hovor nahrávám. 4. Operátorka. Ale já si nepřeji, aby byl tento hovor vámi nahrávám. V tom případě s vámi hovořit nebudu. ----------------------- Zdá se vám to vymyšlené? Tak si zkuste mluvit s Kauflandem, Tescem a pod. A na moji případnou stížnost, kterou jim následně zašlu mailem, odpoví, že pokud já řeknu, že s monitorováním nesouhlasím, tak oni se se mnou bavit nebudou a hovor ukončí. A pokud řeknu, že já budu hovor monitorovat, tak oni že si to nepřejí a hovor opět ukončí.

+10/−2
23.6.2014 8:03

L80i55b86o11r 67F27o53l62t27ý53n57e97k 2126485837824

Monitorovat a nahrávat jsou dvě různé věci

0/0
24.6.2014 12:45

J38i86ř34í 37S84t78e35j83s21k72a34l 8802749658783

A jaké?

0/0
24.6.2014 16:04

J58i36ř74í 90Š42v78a68g16r 3128690335506

Monitorování znamená nahrávání. U prodejních hovorů to přímo nařizuje zákon. Slouží to jako pojistka při soudním sporu se zákazníkem a i jako způsob kontroly kvality operátora nebo operátorky na lince (odměny, chybovost-vyhazov).

0/0
24.6.2014 17:36

O78l36d24a 87Z65i64n 8248646869392

No nevím, monitorování je sledování. Nahrávání je nahrávání.

0/0
24.6.2014 21:38

J52i76ř12í 30Š13v89a93g92r 3728870615746

Ústav pro jazyk český AV ČR - Monitor, monitorování, monitorovat

3. kontrolovat, ověřovat, sledovat nebo pozorovat — pro speciální účely (kontrolovat přístroje, chod zařízení; sledovat a XzaznamenávatX určité údaje — např. z tisku, rozhlasu, televize apod.

Zdroj: http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=6148

0/0
25.6.2014 4:45
Foto

J90a29n 83Ř96e88h21á75č77e22k 7190956451875

Pokud neudržíte sluchátko v ruce protože se popadáte za břicho, stiskněte prosím tlačítko Karma. ;-DR^

+10/−1
21.6.2014 21:59

J13i37ř53í 59Š19v23a20g94r 3168160835256

Kdybyste chvilku pracovali na zakaznicke lince, pochopili byste proc. 

Jako brigadu pri skole a jako druhou praci jsem si tam chodil privydelvat. A prave tam jsem nabyl dojmu, ze 80% naroda je na hranici debility.

+14/−1
20.6.2014 14:55

O73l72g54a 92S19v34o56b36o60d82o78v86á 1404677397

To nemusíš makat ani na infolince. Ono bohatě stačí pracovat na pobočce...

+3/0
20.6.2014 18:46

J37a90n67a 23M70e26r49o53p29e 7528349587129

No, problém ale je se na toho operátora zákaznické linky vůbec dovolat - občas nevím, kterou z těch variant se vůbec dát. A to ještě musím občas přetrpět reklamy na začátku.

+1/0
22.6.2014 17:20
Foto

M49i14l84o22s98l80a25v 47D30o84u12b83r49a18v37a 1291589665284

že by 80procent národa pracovalo na zákaznických linkách? To se mi zdá nadsazené.

0/−2
24.6.2014 7:59

V50l82a81d14i48m92í23r 98I33z29á35k 49O83r75l54o85v55s97k65ý 7864598522

Vidíte, Váš příspěvek pouze potvrzuje slova p. Švagra.

+4/0
24.6.2014 9:04

V90l16a15d64i39m31í17r 21I34z70á85k 15O17r28l67o10v45s29k84ý 7814908282

Souhlasím, ono by to odpovídalo, cca 3/4 lidí jsou opravdu hloupí, viz průměrné IQ ve společnosti a podobně. Článek autora to pouze potvrzuje. Zajímavé je, že když člověk řádně platí, dodržuje smluvní podmínky tak nemá podobné negativní zkušenosti, mluvím o UPC a Vodafone, nemohu si stěžovat, jak v soukromé tak v pracovní sféře! V UPC jsem i byl zaměstnán, už je to sice řadu let a věřím že proklientský přístup se mohl hooodně změnit od těch dob, ale přesně si vybavuji ty telefonáty, tam opravdu člověk pozná z čeho všeho je český národ složen Rv A nedělám si iluze, neplatí to pouze o češích samozřejmě.

Jinak k samotnému článku autora. Mě osobně to přijde spíše trapné, než humorné, ale je pravda že já nikdy neměl moc smysl pro humor. Přijde mi to velice populistické, tato témata. A cca v 90% věřím že si lidé za problémy s operátorem mohou opravdu sami. Toť můj názor, teď směle kamením do mne, ale nezapomeňte, jen ten kdo je bez viny prosím ;-)V

+1/−2
24.6.2014 9:14

M93i45l28a17n 93Š31t80a30s91t78n68ý 1972919751985

Naprosto s Vámi souhlasim (a to smysl pro humor mám dobrý bych řekl :).

0/0
24.6.2014 14:46

L82u63k91á90š 21Š94m64a62h77e68l 2357284552614

90%?? Řešil jsem problémy s operátorem 4x, z toho jednou tam bylo moje zavinění (něco jsem si nepřečetl dostatečně důkladně, takže jsem netušil že uvedená sleva není možná v kombinaci s jinou slevou), 2x to bylo mylné informování pracovníkem pobočky a následně problém v podobě vyššího účtu (v jednom případě mi bylo řečeno, že slevový tarif bude po roce automaticky prodloužen a k prodloužení nedošlo, v druhém případě mi byla zrušena sleva, která měla být "na pořád", protože nebyla kompatibilní s novým tarifem - na to jsem se ale výslovně na pobočce ptal, jestli to jde a bylo mi řečeno, že ano), 1x to bylo chybné nastavení přímo operátorkou linky (chtěl jsem slevu za zavedení 300 MB paušálu internetu v rámci jedné akce, přičemž mi byl nastaven omylem internet placený od kB, na což jsem přišel až poté, co mi po 7 dnech přišlo, že jsem provolal celou volací jistinu 5.000 Kč - no jasně, při tarifu 0,06 Kč/kB bez DPH a prosurfování 70 MB dat to máte hned...).

+1/0
25.6.2014 12:40

A46n11d77r61e72j 21O68l46e31k36s85a 3405131777171

Tak speciálně s UPC mám ty nejhorší zkušenosti a nejsem s tím názorem sám. Společnost, která staví svůj "úspěch" na důsledné izolaci od platících klientů. Jejím cílem je maximálně ztížit zákazníkovi přístup k rozhovoru s živou osobou a nalézt tak řešení jeho problému. Nemusí jít přitom ani o zákazníka, ale jen o osobu, která se jednou pokusila za někoho jiného, komunikační bariéru UPC pobořit. Cca 5 let mne UPC obtěžovala nevyžádanými nabídkami služeb, které nemohla nikdy dodat - nevede k nám jejich kabel. Nepomohla ani objednávka těch služeb, v návaznosti na doručenou reklamu. To bylo rázem ticho. Bohužel, jen do příštího kvartálu, kdy byla nabídka ještě lákavější!!

0/0
25.6.2014 14:57

R46u18d36a 90S10l62a65v92í89k 5783328396821

To mi občas stačí zvedat telefon v práci.

0/0
24.6.2014 15:51

L49u47c68i12e 35A67. 54S76u90l46o28v63s39k46á 5410657157803

;-DR^

+2/0
20.6.2014 11:50

J90i85ř55í 41D59v98o37ř54á98č80e18k 7864816492811

Tak tohle je docela přesně popsané, je to opravdu lahůdka a zpestření dne, když se chcete někam dovolat.R^

+2/−1
20.6.2014 8:42

J85o96s83e66f 83C14í45s32a40ř 7547712170370

;-DR^

+1/0
20.6.2014 8:08
Foto

P70e26t34r 36Š84m96e40j52k36a17l 9875690748807

Právě jsi mě Ondro málem zavraždil...;-D;-D;-D;-D;-DR^

+1/0
19.6.2014 15:29

M67i73c67h14a63l 78Š81r53o48u56b97e31k 8754556623250

R^

+2/0
19.6.2014 13:20

M86i87c90h98a83l 82Š56r80o12u83b19e38k 8584886953960

zrovna před chvilkou jsem volal do ČEZu... cca 10 minut než sem se dostal k operátorce, pak 1 minuta sdělení problému (bez řešení)

+2/0
19.6.2014 13:21

M18a33r76k58é71t50a 17D38v55o26ř76á76č38k62o30v83á 2898213301108

jo, a linka 841 je zpoplatněna (nad rámec volných minut) takže ten hovor by mě stál 50,- Např při volání na poruchovou linku je to opravdu hnus.

+1/0
19.6.2014 14:12

R77a74d95i83m 27S85r11a78m68e52k 2934584609113

doporučuji používat tzv. geografické aliasy. Pro ČEZ zákaznickou linku je to 840840840 -> 371100100

0/0
20.6.2014 22:10

F22r52a78n14t52i45š79e62k 53K66o16l78á52ř 5481636344488

Tady je toho víc: http://www.telefonujeme.cz/about7422.html

0/0
22.6.2014 19:27

M46i68c95h29a43l 37C91h41o84d48u37r68a 5122319274

R^R^R^;-D;-D;-D

+3/0
19.6.2014 12:38

T25o37m50á77š 15H84a68v83e29t24t31a 5393774470431

To jsem se hned po ránu krásně pobavil.;-D;-D;-D;-D;-D

+3/0
19.6.2014 9:23

Z61u25z44k14a 57S88o64u80č78k24o85v71á 8675967512934

Tak to se Vám povedlo:-)

+2/0
19.6.2014 7:43

P50a44t87r63i25k 97Š84e28b62e77s84t75a 4143212976245

Jste opsal mého telefonního operátora ;-D;-D;-DR^

+5/0
19.6.2014 0:50

I93l50o86n22a 33E97r73n37e59s55t71o62v29á 7233109865770

Ondro, kdykoliv v metru přestupuji ve stanici Muzeum, vždy si na Vás vzpomenu R^ ;-D

+2/0
19.6.2014 0:08

O30n79d93r88a 82K28ň63a40v25a 4505784142885

Tak to jsme se tam určitě již několikrát potkali... ;)

+2/0
19.6.2014 10:14

I76l66o26n70a 77E26r19n39e69s51t69o60v13á 7683359315980

Taky "miluju" Zákaznické linky. Jakmile slyším "stiskněte", pokládám. Dál v tom s nima nejedu.

Co ale MILUJI opravdově, jsou Vaše články V Na tom fakt ujíždím R^R^R^

+2/−1
18.6.2014 23:15

R49a76d97e96k 82P40r13o35c20h32á32z80k17a 2573949338

Gratuluji k úspěchu, já se na tu hotline UPC pořád nemůžu dovolat.

+2/0
18.6.2014 22:08

L70e77n15a 46B57u44r83i76a48n60o38v33a 3384787583372

S UPC mám docela dost zkušeností. Oni schválně neuvádějí mnoho kontaktů, aby je lidé neotravovali. Na internetu je kontaktní formulář, kterým je vždycky oslovím, oni se ozvou z čísla, na které už znova zavolat nejde - pro případ nějaké doplňující informace, nebo dotazu. Pokud napíšete do jejich formuláře jakoukoliv informaci, doporučuji si ji zkopírovat a uložit, protože až Vás kontaktují, musíte použít stejné argumenty, jako ve formuláři. Bohužel žádný potvrzující email od nich nepřijde, takže pokud si svoje požadavky nepamatujete, je dobré nosit si je s sebou do práce, do obchodu, či do postele, protože nevíte, kdy Vám zavolají. Jinak vstříc moc nevycházejí, každou změnu zaplatíte. Jelikož nemáme jinou možnost internetu a set top box nám na příjem TV signálu nestačí a oni to moc dobře ví, tak nám nezbývá, než jejich zapeklité zákaznické služby pobrat za vlastní a nadávat si můžeme leda tak pod vousy. ;-O  Omlouvám se autorovi, že se vyjadřuji k jinému problému, ale článek neopomíjím a přidávám se jako pravý českomoravský občan k ostatním, které článek pobavil. Tak nějak to u nás chodí všude. Kocourkov - hadra.  DávámR^

+4/0
19.6.2014 12:19

J19a26n 11F12r15o90l93í35k 6226450665934

TV signál lze přece získat ze satelitu a konektivitu z nějaké wifi sítě. Nevěřím, že nejste v dosahu.

+2/−4
20.6.2014 16:15

O86l57g61a 93S74v37o42b90o30d83o50v14á 1924317587

Ono se na to číslo nedá dovolat proto, že je to číslo GSM brány a ne konkrétního telefonu.

+1/0
20.6.2014 18:48

V31l12a79d95i40m72í93r 70I90z55á91k 27O78r83l79o33v21s76k89ý 7884898982

pšššt, tyto lidi argumenty nezajímají. Zajímá je pouze proč nejde jejich oblíbená show a proč musí platit pravidelně. Samozřejmě ještě slevy a podobně, to je jejich také Rv

0/−1
24.6.2014 9:19

O43l57d11a 46Z67i17n 8348746959182

Ano to je úmyslně, aby je zákazníci neobtěžovali. Je to takový firewall.

+1/0
24.6.2014 21:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.