Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Povedený text. R^ Ještě vám tam chybí podle mne nejsympatičtější e-mail:

 

TOHLE JE NEUVĚŘITELNÉ ! PŘEPOŠLI TUHLE ZPRÁVU PĚTI LIDEM A BĚHEM TŘÍ MINUT SE STANE  ÚPLNÝ H...O !!!!

ZKOUŠEL JSEM TO DVAKRÁT A POKAŽDÉ TO FUNGOVALO !!

STALO SE ÚPLNÝ H...O !

TOHLE SKUTEČNĚ  FUNGUJE ! POŠLI TO DALŠÍM LIDEM, ABY VĚDĚLI.  ;-D

2 0
možnosti
Foto

Chodí to všem, mně taky. Ale zaráží mně že už se to začíná rozmáhat např. na Linkedinu. Jinak karma a palec nahoru za souhrn. R^

0 0
možnosti
JK

Mohu ten dopis poslat i někomu, kdo je ve výkonu trestu? Ale jinak je to dobrý člověk.

0 0
možnosti
Foto

A chodí stále častěji...a já mažu a mažu, známé upozorňuji na hoax a přesto se najde stále dost těch, kteří je přeposílají...............;-DR^

3 0
možnosti
PJ
  • Počet článků 224
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 4221x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky