Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobry. R^

Ale clanek na http://www.infobaden.cz o hledani zmineneho clanku je jeste lepsi.;-D

0 0
možnosti
Foto

Čert vezmi Ovčáčka , ale že ten pan prezident je pro srandu.....Za to může pražská kavárna , novinářská žumpa a cyklisti....:-)

1 0
možnosti
JR

J90a29r54a 86R74a13n53k

4. 3. 2015 2:15

A je to zde opet nejake zamrzle, 5 minut na prispevek?

1 0
možnosti
Foto

Ano, blogere, zhruba tak nějak to je. Poslal jsem odkaz na článek Ovčáčkovi, tak třeba se vám ozve. Jestli nám ho ovšem ti nadšení židovští lobbisté vůbec budou chtít vrátit....  :-)

1 0
možnosti
MM

Pralinky nechci, chci 28.října na Hradě převzít státní vyznamenání.

0 0
možnosti
Foto

Gentlemanů je plnej kdejakej veřejnej dopravní prostředek.;-O Akorát místo néjni.:-/ A proč by měl bejt Áda vyjímkou8-o

0 0
možnosti
VV

Ani jsem si nevsiml. Sedi v nem, sluchatka na usich, kyvaji se v rytmu, ale ze nad nimi sotva na nohou stoji starenka s holi si nevsimnou.

1 0
možnosti
JL

Tak jsem hledal taky - Peroutkův článek jsem nenašel, ale našel jsem 443 článků jakéhosi Ovčáčka v jakýchsi Haló novinách, kde velebí komunismus a jeho představitele. Teď hledám ty Peroutkovy články v Blesku, jenže tam na mě zase vyskakuje ten Ovčáček.

15 1
možnosti
VV

Skoda ze nelze tech plusu dat vic.

2 0
možnosti
VN

Ty noviny už nikdo nikdy nenajde. Když je nouze nejvyšší...

Akorát trošku škrábaly ( . )

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 4221x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky