Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doufám že ten zákon neprojde.

A taky doufám, že už žádný prezident neucítí potřebu vydržovat si komando, které to bude řešit ruční domluvou.

http://archiv.ihned.cz/c1-951769-v-havel-udelil-milost-romum-kteri-v-sobotu-napadli-m-sladka

0 0
možnosti

Taky nevím, proč je řeč o Zemanovi, když u předchozích dvou se nic takového neřešilo?:-))

To je divný....:-)

Vám palec nahoru! Zase bude plný národ pokrytců...když...

2 0
možnosti

Mně není jasné, proč se do Zemana navážíte v souvislosti se zákonem, který navrhují jiní lidé.

Kdyby někdo navrhl zákon, že lidé křestního jména Slavomír budou mít ty nebo ony výhody oproti lidem libovolného jiného křestního jména, nevidím důvod, proč by za to měl někdo nadávat mně. Sice by se ten návrh vztahoval na mne, ale já bych nebyl jeho autorem ani navrhovatelem.

Zákon je hloupost a neměl by být schválen, ale navrhují hoé jiní lidé, nikoli Zeman.

1 0
možnosti

Ale vy se mýlíte. Já se do prezidenta nijak nenavážím. Ale zákon se týká "hanobení prezidenta". A bohužel zrovna Miloš Zeman je prezidentem. Jak jinak si myslíte, že by ten příměr mohl fungovat jinak? Kdyby se ten zákon týkal premiéra, navážel bych se do premiéra úplně stejně a bylo by mi jedno, kdo by v té chvíli byl premiérem. Mohl bych tím premiérem býti klidně já a pokud by o mně někdo chtěl navrhovat zákony, tak bych ho sjel na 3 doby, ať se uklidní a podobné zákony se nesnaží vůbec prosazovat, protože jsou nesmyslné. TOhle je prostě kardinální nesmysl, ať je zrovna prezidentem Miloš, Jiřina nebo třeba Slavomír.

3 0
možnosti
Foto

Dobre. Zasmal jsem se.

A bude nekdo moci rici, ze prezident neni ...?

Podotykam vsak, ze ac Zemana moc nemam rad, tak uznavam, ze ma i dobre stranky.

0 1
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 4221x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky