Svět podle Věcí Veřejných

Takto funguje svět podle Věcí Veřejných. V nejmenovaný den, hodinu a minutu na nejmenovaném místě:

JINDRA: Zdar Pavle, rád tě zase vidim po včerejšku.
PAVEL: No jo, pěkně sme se zřídili.
JINDRA: Přinesl jsi mi tu desetikorunu z první republiky, co jsi mi včera slíbil?
PAVEL: Jako desetikorunu? To bych ti přece nikdy neslíbil.
JINDRA: Ale slíbil, já jsem si celý večer včera nahrával, jestli chceš, můžeme si to pustit.
PAVEL: Cože? Nahrával? Mě? Tak víš co? Já ti tu desetikorunu klidně dám, ale až vrátíš sousedovi tu sekačku, co jsi mu před půl rokem šlohnul a teď jí máš na chalupě. Zrovna jsem si tě natáčel.
JINDRA: Seru na tebe a tu desetikorunu si klidně sežer. A stejně ho máš malýho a už měsíc se ti nepostavil. Teď už ti to můžu říct, máš v ložnici pod postelí štěnici, co sem ti tam dal, když jsem byl u vás na návštěvě.
PAVEL: Víš co Jindro? Nechtěj mě vytočit. Ještě večer ti pošlu emailem odkaz na jedno video. Natočil jsem si sex s tvojí ženou a věř mi, že mi stál víc než dost. Jestli mě budeš provokovat, vyvěsím to na Youtube a na amatérské sexy stránky. To bude švanda, což?
JINDRA: Jseš si jistej? A vzpomeneš si, co jsi dělal zhruba 02.04.2011? Nevzpomínáš? Zhruba 5 mých detektivů, co tě sledovalo, vidělo na vlastní oči, jak si podříznul toho feťáka. Pudeš bručet a to na pěkně dlouho kamaráde.
PAVEL: Hele Jindro máš pravdu. Nemá cenu vytahovat naše starý neřesti. Víš ty co? Stejně sem si dělal prdel. Tu desetikačku z první republiku mám celou dobu u sebe tady v kapse. Netušil jsem,že si na to budeš pamatovat, po tom co jsme včera vychlastali.
JINDRA: Jojo, já věděl, že mě jenom zkoušíš, ty liško podšitá. Hele skočíme domů a pustíme si tuhle naši hádku. Určitě to máme oba nahraný, že jo?
PAVEL: Jasně, mám to tady v mobilu. Jen se jukni támhle na střechu a zamávej, budem to mít i s obrazovým záznamem.
JINDRA: Rozhodně to ale uvidíme později než ostatní, podívej se tady na druhou stranu. Je tam webkamera a celá naše hádka běží online na Facebooku.
PAVEL: Tak počkej, tady mám mobil s wifinou. No jo, už tu hádku vidělo 1568 lidí.

Autor: Ondra Kňava | čtvrtek 8.3.2012 12:26 | karma článku: 41,03 | přečteno: 8394x
  • Další články autora

Ondra Kňava

Prázdninový protest školáka

3.8.2023 v 10:05 | Karma: 39,49

Ondra Kňava

Otevřený Dopis ČEZu

10.3.2023 v 9:59 | Karma: 28,86

Ondra Kňava

Země je placka, je jasné jako facka

19.1.2021 v 13:24 | Karma: 21,01

Ondra Kňava

A co bude pak?

30.10.2020 v 9:25 | Karma: 18,79

Ondra Kňava

Český Slavík rozhodně nezklamal

27.11.2017 v 11:44 | Karma: 15,38
  • Počet článků 224
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 4221x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky