Originální přepis výslechu MUDr. Davida Ratha

16. 05. 2012 13:55:50
Je tomu zhruba 24 hodin a do médií již unikl originální přepis z prvního výslechu MUDr. Davida Ratha. Přinášíme jej v necenzurované podobě.

Vyšetřovatel: Můžete nám objasnit pěkně souvisle, jak jste se dostal ke krabici od bot se 7 milióny korun?

MUDr. Rath:
Víte, to vám bylo tak. Pozvali mě do opery. Nadace českých stomatologů mi poslala pozvánku. Chodím takhle do opery často, mám rád vůni všudypřítomné majoránky. Ihned po potvrzení učasti jsem si uvědomil, že nemám vhodnou obuv! Zrušil jsem zasedání imunitního výboru, jehož jsem členem a zajel jsem hezky česky k Baťovi na Václavské náměstí, ať mi prodají nějaký vhodný pár bot. Musím říct, že u Bati si člověk vybere. Nechají vás v těch botách projít, můžete si je i zavázat a pořádně utáhnout. Vybral jsem si celkem slušivé, 100% kožené boty.

Vyšetřovatel: Prosím k věci.

MUDr. Rath: Rozumím. Co mě u Bati překvapilo, byla velikost krabice, do které ty boty prodavačka vložila. Ihned jsem se jí dotázal:

„Paní prodavačko? Copak, že je ta krabice na boty tak veliká?“
„Inu pane poslanče, k velkému člověku, velká krabice.“

Její znalost Napoleonových spisů mě potěšila a udivila zároveň, ale nechal jsem to být, teď mám plný stav žen. Doma jsem si boty znovu vyzkoušel a prošel se po celém bytě. V obýváku pode mnou podlaha trochu zavrzala, asi budu muset shodit nějaké to kilo.
Když jsem se druhý den probudil, slunce už bylo vysoko nad obzorem. Všiml jsem si, že mám plný odpadkový koš a krabice od bot se povalovala v předsíni.
Rozhodl jsem se, že udělám dobrý skutek a dojdu s odpadky, vyhodím i krabici od bot, kterou již nebudu potřebovat.
Víte, osud vás vždycky něčím překvapí. Když už jsem byl u popelnice, co tomu čert nechtěl, všiml jsem si injekční stříkačky, která se povalovala na zemi. Zjevně byla použitá. Zkušenosti ze studií medicíny vám vždycky přijdou vhod. Dobře vím, co se v těchto případech má dělat. Opatrně jsem uchopil stříkačku a vhodil jí do krabice od bot, krabici jsem dal do kufru svého auta. Okamžitě jsem vyjel nahlásit tento případ protidrogovému výboru, jehož jsem členem.
Neujel jsem ovšem ještě ani 480 metrů a už mi pípal mobil, že mám schůzku výboru proti korupci, jehož jsem členem. Naštěstí místo schůzky bylo za rohem, chtěl jsem jenom podepsat prezenční listinu a jet dále. Krabici s injekční stříkačkou jsem samozřejmě vzal s sebou, nebezpečný materiál není radno nechávat v kufru auta. Krabici jsem zanechal na recepci u pana Vošahlíka. Víte pan Vošahlík je takový můj fanoušek. Vždy když máme jednání protikorupčního výboru, jehož jsem členem, pan Vošahlík mi pokaždé něco přistrčí. Tu mi dá do kapsy saka margotku. Tu mi nenápadně podstrčí lentilky. Jednou mi do ruky nenápadně propašoval tašku plnou melounů. Jindy kaprů. Je to zkrátka takový můj dobrý přítel.

Jednání výboru, jehož jsem členem, se nakonec trochu protáhlo, a když jsem se vracel, pan Vošahlík mi přistrčil krabici se slovy:

„Byl jsem ve sklípku v Bruselu, máte tam prvotřídní sedmičku, co jsem pro vás vyšetřil“.

Samozřejmě jsem se domníval, že se jedná o láhev mého oblíbeného Rulandského šedého.
Vzal jsem tedy krabici a jelikož už bylo pozdní odpoledne, dostal jsem opravdovou chuť na sklenku dobrého vína. Už už jsem nasedal do auta, že si půjdu domů vychutnat báječný moravský mok, když ke mně přistoupila tlupa ozbrojenců a sebrala mi mou krabici se sedmičkou vína.
Nikdy bych neřekl, že bude pan Vošahlík ke mně tak štědrý. Představte si, v krabici se nenalézala sedmička vína, ale 7 miliónů korun! Tohle člověk když sám nezažije, tak tomu neuvěří.

Vyšetřovatel: Ale co ta injekční stříkačka?

MUDr. Rath: Jaká injekční stříkačka?!

Vyšetřovatel: No ta co jste našel u popelnic a chtěl ji odvést na jednání protidrogového výboru, jehož jste členem?

MUDr. Rath: Jo tahleta! Vidíte, na tu jsem úplně zapomněl, jakoby mě do vody hodil. Tak si to prosím škrtněte, pojedeme znova:

Víte, to vám bylo tak.

Autor: Ondra Kňava | středa 16.5.2012 13:55 | karma článku: 44.11 | přečteno: 25435x

Další články blogera

Ondra Kňava

Bídník František Janeček to opět dokázal – Les Miserables 2024

Muzikál Les Miserables - Bídníci, se vrátil po 12 letech do pražské Goja Music Hall. Jean Valjean opět svádí svůj boj s Javertem a sál žasne nad pěveckými výkony malých i dospělých pěveckých začátečníků i profesionálů.

19.2.2024 v 8:55 | Karma článku: 8.12 | Přečteno: 273 | Diskuse

Ondra Kňava

Ze života fiktivního zastupitele 1: Nová houpačka v obci vzbudila velké vášně a emoce

V obci Nová Ves u Příčťan se objevila zbrusu nová houpačka na dětském hřišti. Není to žádná extrémní houpačka Kamikadze. Je to zbrusu nová, všemi mastmi mazaná houpačka.

9.11.2023 v 9:09 | Karma článku: 14.08 | Přečteno: 396 | Diskuse

Ondra Kňava

Lastminute dovolená – Omlouváme se za komplikace

Leden 2023 „Miláčku, kam pojedeme letos na dovolenou? „Mohli bychom jet na Mauricius, nebo na Seychelly!“ „No to bychom mohli, ale na to nemáme peníze. Co takhle Chorvatsko?“

16.8.2023 v 10:09 | Karma článku: 25.49 | Přečteno: 781 | Diskuse

Ondra Kňava

Prázdninový protest školáka

„Budeš to tam mít s babičkou úplně super. Pejsci, kočičky, teď se jim narodili 2 malá telátka, to budeš mít fajn, hned bychom tam jeli s tebou!“

3.8.2023 v 10:05 | Karma článku: 39.47 | Přečteno: 4313 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Horst Anton Haslbauer

Trojlístek a rodí se Ruksak

Pomalu jsme s Harrym k sobě nalézali cestu. Zjistili jsme, že vysíláme na stejných vlnách a na ty samé vlny byl naladěn i Mirek Picka. Začali jsme hledat jeden druhého, i když povahové vlastnosti jsme zcela totožné neměli.

29.3.2024 v 16:36 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 30.40 | Přečteno: 626 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 53 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.67 | Přečteno: 304 |
Počet článků 224 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4220

Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...