Vymazána z přátel - prokletí 21. století

Je to pěkná kráva. Jako fakt jí neřešim, ale je to pěkná kráva. Ještě před týdnem jsem jí lajkovala fotku.

"A cos jí udělala?"
"Hele fakt nevim. Při dějáku jí tasil Švehlák a já jí šeptla Florencii. Kvůli mě tehdy dostala za 4 a ona teď tohle. Už na ní seru. Musim promluvit se Zů, aby se s ní taky nebavila a hlavně ať už jí nelajkuje."
"Nevím co jí hráblo, že si tě smazala. Hele já se jí zeptám nechceš? Zítra máme společně něminu."
"Hele kašlu na ni. Když si mě smazala, tak si mě smazala. Jasně jsem to pochopila. Už nejsi moje kámoška. Vymazána z přátel."
"Tak když nechceš, já se jí ptát nebudu, ale zkusím jestli aspoň něco nenaznačí."
"Budu jí teď blokovat. Ale to asi na Ef Bé nejde. Ona mě teď nemůže sledovat, když si mě vyndala z přátel, že jo? Vlastně já mám ale veřejnej profil! To může vidět všechno!"
"No jestli máš veřejnej profil, tak to uvidí všechno no."
"To je fakt kráva. Díky mně se dostala k Milanovi z béčka, kterýho mám v přátelích. Vod tý doby mu komentuje všechny statusy. Dokonce mu u sebe na profilu sdílela videa, co tam MIlan dává. A lajkuje a lajkuje! Kvůli ní si ten profil budu muset dát neveřejný, ještě by mi tam lezla. To už ale nikdo novej nenapíše. Budu na FB jen Helča z Úval pro všechny. Si tam asi budu muset dát viditelný jen fotky v podprdě, aby si mě někdo všimnul a přidal si mě."

 

Rozhovor vyslechnut v tramvaji č. 9 dne 22.09. 2012 kolem 18:14

Autor: Ondra Kňava | úterý 25.9.2012 9:32 | karma článku: 41,77 | přečteno: 13496x