Jak mi cikáni vybílili celý byt (i s fotogalerií)

V článku naleznete můj příběh o tom, jakým způsobem mi cikáni vybílili celý byt.

Nad vybílením celého bytu jsem uvažoval již delší dobu. Zlom nastal, když se mi odloupnul od stropu kus staré malby a dopadl těsně vedle televize. Poněvadž jsem si uvědomil, jak moc byla ohrožena moje jediná kamarádka a v ní právě běžící pořad pro neukojené muže Sama doma, rozhodl jsem se jednat.
Neboť náš bytový dům, v kterém bydlím, sousedí s domem malíře pokojů Horvátha, který je cikánského původu, využil jsem jeho služeb. Pan Horváth přišel včas s několika pomocníky.
Výsledek naleznete v široké fotogalerii s popisky:

Malíř Horváth i jeho pomocníci odmítli fotografování, proto jeho ani jeho spolupracovníky na snímcích neuvidíte. Ještě jednou bych jim chtěl za skvěle odvedenou práci poděkovat.

 

Staňte se fanoušky Blogu Ondry Kňavy na Facebooku.
Budete tak mít přehled o nejnovějších článcích.
https://www.facebook.com/BlogOndraKnava

Autor: Ondra Kňava | pátek 12.4.2013 8:55 | karma článku: 22,09 | přečteno: 3708x