Hodina Českého jazyka 2018

POZOR! Sedat si nemusíte, vidím, že všichni už sedíte, no nic. Jak všichni víme milí hajzlíkové, včera byl podruhé zvolen náš milovaný prezident Miloš Ovno Zeman. 

Zejména jemu vděčíme za rozšíření naší slovní zásoby o nová, dříve zakázaná slova. Ani se nám nesnilo o tom, že by Český jazyk tak rozkvetl během pouhopouhých pěti let, tedy v době prvního funkčního období našeho milovaného Ovna.

„Hele slez z toho lustru ty imbecile. Si myslíš že se můžeš chovat jak prase Vávro?! Až slezeš, přines mi žákajdu ty vemeno kravský“.
„A všichni sednout, nelezte mi tu po lavicích jak opice z Afriky. Pro tebe to neplatí Muhade. Chachá“

Víte hajzlíci, dovolte mi v tento slavnostní den malé zamyšlení.
Učit na druhém stupni základní školy není vždy příjemná kratochvíle. Já jako vaše učitelka jsem byla ještě do roku 2014 vázána jistými pravidly, co se týká mluvy a chování. I dnes, jak vidíte, mám problém mluvit jinak než zdvořile. Pan prezident si ale povšiml strádání nás nebohých učitelů, jež jsme byli nuceni vyjadřovat se slušně a nepoužívat vulgarismy. Nyní se situace konečně uvolnila a my vás žáky můžeme napomínat jak se sluší a patří.
Ani nevíte jaké je to pro nás vysvobození.
Máme tedy staronového prezidenta, doufám, že budete dnes večer sledovat inaugurační projev z Vladislavského sálu, prezident zde plánuje představit novou kolekci šusťákových bund Adidas.

„Tak co jsme probírali minule? Šloufa už jsme měli, sledování videa z předávání klíčů od korunovačních klenotů taky, áááá dnes je na pořadu dne zkoušení“.

„K tabuli půjde… Kunda Novotná“.
„Kurva – zase tasí mě, to je vojeb.“
„Tak jedu jedu, ať to vodsejpá. Tak Novotná, minule jsme probírali přínos ruské kultury Českému jazyku na přelomu 2. a 3. tisíciletí. Víš o tom něco? To jsem si mohla myslet. Zase jsi tupá jak dycky.
Tak jaká ruská hudební kapela se zasloužila o rozkvět češtiny“?
„...Pusy Rajot…. „

ŠPATNĚ! Každé malé dítě ví, že je to výjimka a čte se od roku 2014 jako Pasy Rajot.

„Co to znamená v češtině Novotná“?

„Kundí smrad“.

„SPRÁVNĚ! Je vidět, že ses učila. Dnes ti dávám za jedna mínus. A zmiz vodsud ať tě nevidím ty smrade drzej“.

Já vám tu češtinu naženu do hlavy ať to stojí co to stojí, při obrázku támhle pověšeného Miloše. Inaugurační projev začíná v 18:00 tak si z toho uděláte výtah a pak taky výcuc a jestli někdo tenhle domácák zapomene, bude muset celý den mluvit jen spisovně! 

 

Autor: Ondra Kňava | pátek 14.11.2014 12:21 | karma článku: 18,76 | přečteno: 1134x