Hledá se gentleman Hitler

Vážení spoluobčané. Obracím se na vás jako Prezident České republiky v naléhavé prosbě. Jak jistě všichni víte, pravda a láska musí zvítězit za každou cenu, ať to stojí, co to stojí.  Ale k věci.

Když jsem jednoho temného listopadového rána vylezl z vany, kde jsem se probudil, ve stínu popelníku jsem uzřel novinový výtisk, který tam ještě včera v noci nebyl. Když jsem z nočního stolku odklidil láhev irského čaje Jameson a bylinkový džus Becher, začetl jsem se do textu jistého novináře Peroutky, který tvrdil, že Hitler je gentleman. Toto tvrzení mne pobouřilo natolik, že jsem tento výrok musel ocitovat na večerní besedě s kolegy vegetariány a abstinenty. Média se toho chytla a problém byl na světě.
Když jsem se dalšího rána vrátil ke své vaně, zjistil jsem, že noviny jsou pryč. Nejen samotné noviny, ale i zmiňovaný článek v nich. Považte, na Hradě řádí straka! Krádež jsem neohlásil, ale důrazně zaklepal na stěnu. Můj tiskový mluvčí se omlouval, že se musel obout, ale dostavil se v limitu. Nechtěl jsem panikařit, proto jsem ho požádal, ať zmiňovaný výtisk novin nalezne. Musí přece existovat i jiná kopie výtisku, jež odnesla straka.
Pan Ovčáček již dny a týdny tráví nad všemi články pana Peroutky, ale Hitlera gentlemana nemůže najít. Dříve nebo později toho gentlemana určitě nalezne, ale má toho teď k dohledávání více.

Chtěl bych tedy požádat vás - spoluovčáčeky abyste prolezli půdy po vašich prarodičích. Zajeďte na vaše chalupy, vysajte studny, kopejte všude, kde by se zmíněný výtisk novin mohl nacházet.  Jak jste mohli v posledních dnech sledovat, do pátrání jsem zapojil Českou Televizi, desítky odborníků z řad Zemanovců, magazín Blesk, Český rozhlas, Helenu Vondráčkovou i pošťáka Ondru. V mém okolí již hledá kdekdo, ale Peroutka i Hitler gentleman, jakoby se do země propadli.
Nenechal jsem nic náhodě a svůj tým odborníků jsem již před měsícem pověřil sestavením seznamu tipů jak a kde všude byste měli hledat. Co z jejich bádání vyšlo, přikládám níže:

Hledejte i tam, kde by jiný nehledal.
Zahrajte si s dětmi hru na přihořívá.
Zkuste si vzpomenout, co jste dělali v době vydání inkriminovaného článku a kde jste jej zanechali po přečtení.
Kominíci, podívejte se do komínů!
Pokud nic nenajdete, místa kde jste hledali, uveřejněte dole v diskuzi pod článkem, ať ostatní již nehledají na stejných místech, kde jste již hledali vy.
Truhláři, prověřte všechny truhly.
Pokud hledáte ve skupinách, hledejte v dostatečných rozestupech.
Pokud budete noviny hledat i v noci, pořiďte si baterku, nikoliv svícen či pochodeň.
Obchodníci, podívejte se do obchodů.
Pokud budete hledat na dálnici, vždy s reflexní vestou!
Pokud budete hledat v noci v bance, pozor na ostrahu.
Kytaristé, podívejte se do kytar.
Pokladní, podívejte se pod pult.
Pokud na stejném místě potkáte jiného hledače, rozdělte se!
Fotbalisté, podívejte se do míčů.
Pokud naleznete Hitlera gentlemana, zdvořile se ukloňte.
Předem vám moc děkuji za vaši snahu ve jménu pravdy, spravedlnosti a pražených mandlí. Šťastného nálezce samozřejmě čeká sladká odměna v podobě rumových pralinek pro dvě osoby.

Váš pan prezident.

Autor: Ondra Kňava | úterý 3.3.2015 14:36 | karma článku: 26,62 | přečteno: 1549x
  • Další články autora

Ondra Kňava

Prázdninový protest školáka

3.8.2023 v 10:05 | Karma: 39,49

Ondra Kňava

Otevřený Dopis ČEZu

10.3.2023 v 9:59 | Karma: 28,86

Ondra Kňava

Země je placka, je jasné jako facka

19.1.2021 v 13:24 | Karma: 21,01

Ondra Kňava

A co bude pak?

30.10.2020 v 9:25 | Karma: 18,79

Ondra Kňava

Český Slavík rozhodně nezklamal

27.11.2017 v 11:44 | Karma: 15,38
  • Počet článků 224
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 4221x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky