Jak po mně ženy šílely a já jim zbaběle unikl

I přízeň žen může být někdy problematická. Obzvláště, když ji dosáhnete poněkud kontroverzním způsobem. Mějte se před ženami na pozoru!

Potkal jsem jí u pokladny supermarketu Albert. Stála za mnou a se zalíbením sledovala moje pozadí. Ne snad, že bych měl na zádech oči, ale cítil jsem její pohled v podbřišku. Zaplatil jsem svou kreditní kartou Provident a nechal si vysázet rovný tucet samolepek, čímž jsem dosáhl první úrovně v honu za značkovým nádobím.
Když skládala svůj nákup na pás u poklady, pokradmu po mně házela očkem. Chystala asi hrachový týden, protože kromě lusků se v jejím nákupu nalézalo i 10 hráškových konzerv v režimu 8+2 zdarma. Dorovnal jsem si nákup do tašky, vrátil jsem nákupní vozík a nezapomněl na plastový žeton, jež imituje desetikorunu. Bez něj jsem často ztracený.
Potichu jsem odcházel od supermarketu.
Vyrazila za mnou jako vlčice na lovu.  Dvakrát jsem obešel ten stejný blok a ona - stále za mnou! Zůstávala asi dvacet metrů nazpět a kopírovala mou trasu. Docela se mi líbila, ale neměla ani věrnostní kartičku supermarketu.
Po dalších 100 metrech chůze jsem se ohlédl. Další dvě ctitelky za mnou hopkaly jako slepice po flusu! Co se děje, prolétlo mi hlavou. Zatím si mě měřily z uctivé vzdálenosti. Již jsem opustil svou strategii opakování stejné trasy a směřoval přímo k domovu. Při dalším ohlédnutí se mi zastavil tep. Už se nejednalo o 3 samostatné ctitelky. Zhruba 50 metrů za mnou se utvořil dav chtivých žen, jež zrychloval. Vím, že jsem pohledný a sympatický. Ale tohle?
Nedalo se nic dělat. Dal jsem se do klusu. K domovu zbývalo už jen pár metrů. Ani jsem se nemusel ohlížet. Dusot ženských kopyt na zámkovou dlažbu a zrychlený žádostivý dech, vše přehlušoval. Celý uřícený jsem vpadnul do vchodu našeho bytového domu. Poněvadž bydlím v přízemí, rychlostí blesku jsem odemknul, i s nákupem skočil dovnitř a dveře zajistil západkou.
V předsíni jsem se ještě obutý sesunul k zemi a ztěžka oddychoval.
Můj pohled se zastavil na mé nákupní tašce. Ten pohled vysvětloval vše.
Na samém vršku igelitové tašky z ní vykukovaly 4 balení másla.

Autor: Ondra Kňava | středa 11.10.2017 11:15 | karma článku: 16,60 | přečteno: 862x