Necenzurovaný dialog Neila Armstronga před výstupem na Měsíc

Podařilo se nám vypátrat skutečný přepis rozhovorů, které se vedly na palubě Apolla těsně před výstupem na Měsíc, při něm a také po něm. V necenzurované verzi je naleznete zde.

idnes.cz

„Hele tak jak to rozhodnem Neile? Svlíkací pokr karty si vyhodil na oběžnou dráhu kolem Země, mince tady v beztíži těžko někam dopadne, tahat sirky máme od NASA zakázané a kámen-nůžky-papír hrajou jen v Čechách“.
„Víš Buzzy máš to těžký. Vem si, že ten kdo teď sestoupí po tom žebříku do toho měsíčního bordelu bude napsanej v učebnicích, děcka si nebudou za boha pamatovat správně jeho jméno, až se za pár let zeptaj v ÁZet kvízu kdo to byl na tom Měsíci poprvé, budou tam civět jak švestky. Za 40 let budeš na Youtube jedno z nejsledovanějších videí. Jako stojí ti to za tu námahu a nějaký ty diety?“
„Hele Neile to vypadá, jako bys tam ani nechtěl jít?“
„Jsem utahanej z tý cesty. Kdybych si moch alespoň hodit vanu, trochu si dáchnout a nechat si udělat fazónku od Martiny, ale takto?“
„Tak to ani nemusíme losovat, já tam pudu docela rád. Zamávám do kamery, řeknu nějakou volovinu co pak budou rozebírat a po tom žebříku půjdu pěkně pomalu ať to vypadá že je to fakt zápřah.“
„Hele Buzzy nezlob se, musíme plnit pokyny. Teď mi tady bzučí bzučák, že už máme losovat, jinak se odchýlíme od letového plánu. Mně se tam teda dvakrát nechce, ale když si tam nahoře někdo myslí, že mám menší předkus.“
„No ale jak to sakra uděláme? Vždyť ti říkám že ten svlíkací pokr si vyhodil na oběžnou dráhu pro rusáky až tudy poletí.“
„Hele uděláme to takhle. Mysli si číslo od 1-10. Kdo bude mít liché prohrál, sudá vyhrává.“
„OK, to zní rozumně.“
„Tak Buzzy, připrav se, teď!“
„Tak co? Já mám osmičku, co ty?“
„Já mám šestku.“
„Hmm. Tak jsi vyhrál Neile, nedá se nic dělat. Počkej, já ti alespoň pomůžu do mundúru.“
„Hele Buzzy, ne že mi tam zase dáš čolka jako minule!“
„V poho. Jen mi něco slib Neile. Až tam budeš jakoby vkročovat na Měsíc, mohl bys říct nějakou blbost? Něco co lidem utkví. Jako třeba: Teď šlápnout na kocoura, tak to všechny odbourá!. Víš nějakou prdel. Prostě něco čemu se lidi zasmějou. Nebo co třeba: Vidím holku od kosti, ale nědelejte si starosti. Můžeš mi to slíbit?“
„Hele jasně Buzzy, v tom je na mě spoleh, vždyť si vzpomeň jak jsme holkám při testech na centrifůze dávali místo Kinedrylu Gutalax. Ještě nevim co řeknu, ale bude to pecka. Jo a Buzzy nezapomeň na vlajku, vezmi tu americkou, na ty prachy co nám dávali rusáci se vyprdni, stejně by jim nestála ve větru.“

Neil Armstrong se poté vydal na svou životní cestu:
„Blížím se po schodech směrem dolů.  Musím trochu opatrně, v tom kombiné co jste mi dali nic moc. Už jsem na třetím stupínku, vidím povrch Měsíce plný prachu a nějakého haraburdí. Je mi kosa a teče mi z nosa. Teď seskočím. Je to malý krok pro americkou trosku ale velkej bordel ve slepičim mozku.“
Buzz křičí z lodi:
„Ty si pako Neile! Jak teď mám se slzami v očích udělat liščí smyčku? Takhle mě odbourat!.“

Jak všichni víme Buzz Aldrin se poté připojil k Neilovi Armstrongovi a na Měsíci si oba pěkně zaskotačili. Tady je dochována rozmazaně jen jedna věta z jejich konverzace:

„Hele Neile, pojď to chce fotku. Pořádně se usmívej a sundej si z ramena toho kraba.“

Nakonec se z archívu podařilo vynést i přesný záznam konverzace, jenž mezi sebou vedl Buzz a Neil Armstrong bezprostředně po návratu zpět na raketu.

„Hele Buzzy nahrál si to co vysílali na ČT? Juknem jak jsme vypadali v éteru.“

„Blížím se po schodech směrem dolů.  Musím trochu opatrně, v tom kombiné od Adidasu co jste mi dali je příjemně. Už jsem na třetím stupínku, vidím povrch Měsíce plný prachu. Teď seskočím. Je to malý krok pro člověka, ale obrovský skok pro lidstvo.“

„Jéžiš Buzzy, co to je za kecy? Tohle by mohl říct maximálně tak ožralej Gagarin! Ty trosky z Houstonu to vystřihli!“

Autor: Ondra Kňava | pondělí 20.7.2009 14:05 | karma článku: 21,73 | přečteno: 3300x