Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel moudrý

31. 3. 2011 8:24
nejlepší holka

Je Anča Dlaňová. Je k dispozici pořád, nekecá a nemusíš za ní platit v biografu. Tphp se drž.

0 0
možnosti

carolusI

31. 3. 2011 3:15
Postupuješ správně

a ta  která zavolá, je určitě ta pravá. Jednou se to určitě povede. Zatím máš za námahu alespoň těch sedm piv.

0 0
možnosti

majja

31. 3. 2011 7:09
Re: Postupuješ správně

Rozhodně to bude ta pravá. Tý se drž a nepouštěj.

Dík. Pobavila jsem se. ;-D  Smutné ovšem je, že existují týpci, kteří jsou vážně schopní některé popsané situace uplatnit i v reálu a fakt nechápou co dělají blbě.

0 0
možnosti

ewanem

31. 3. 2011 2:06
Chlapče!

Chlapče. Zajímavé, ale příliš dlouhé. Neměla jsem sílu to dočíst. Zkrátit! - - A propos - lituji každého mladého muže, který si mezi těmi fiflenami a kravami snaží

najít "tu pravou". Totéž platí i opačně. Jsem ráda, že už to mám za sebou.

0 0
možnosti

Yarda.

30. 3. 2011 22:12
Chlapče, když na sobě ještě trochu

zapracuješ, máš šanci, že tvé příběhy zastíní slavné povídky Š a G. A pak se na tebe holky budou jen lepit.

0 0
možnosti

masculine

30. 3. 2011 20:57
Vypada to bezchybně,

ale nepišeš, jake to triko je. Tuctove černe triko je totiž na nic, musi to byt triko specialni ďurovane jak siťovka, co s ňu chodi roby pro piva, idealně doma vylepšene o precizně utržene rukavy, by ty svalnate pracky dobře vynikly. Děrovane to triko musí byt proto, bo dneska je to sama nahražka. Baterky v kapse ponožky v podprdě a tak. Bez mrkajicich bradavek muže roba zavahat, že to neni pravy matroš, co se klene nad barevnyma bombarďakama, kere je třeba vyštelovat co nejvyš. U nas se sice nosi teplaky a šusťaky, ale asi jiny kraj, jiny mrav...Jo a eště něco pro oslněni roby. Nějaky řetaz kolem krku nemuže uškodit. Čim tlustši, tim lepši. Ale bacha na rez.

0 0
možnosti

Šach.mat

30. 3. 2011 20:46
To si ty holky snad ani nezasloužej!

;-D;-D;-DR^ nevzdávejte to a hlavně podávejte pravidelná hlášení ;-)!

0 0
možnosti

Viki007

31. 3. 2011 1:22
Re: To si ty holky snad ani nezasloužej!

aspoň někdo to těm holkám vrací ;-D;-D;-D, ale zrovna Tomáše bych na to nešacoval ;-)

0 0
možnosti

Glock Mark XIV

30. 3. 2011 20:36
hihihihiiiiiiii

pYžmo ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

krllo1

30. 3. 2011 20:18
Už jsem se lekl, že to píše Klňava

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

vit.kucik

30. 3. 2011 20:02
Konečně !!!

Našel jsem konečně někoho, kdo to dělá stejně jako já. Taky jsem provázel slečny na romantických procházkách kolem uhelných šachet "Paskov" a "J. Fučík", příp. jsme si vyšlápli se mrknout na novou halu Válcoven plechu (u nás retanační nádrže bohužel nejsou).

Také se mně držel "smůla první schůzky", kdy po mnoho let a mnoho slečen k druhé schůzce nedošlo. Tajemstvím úspěchu je VYDRŽET.

Nakonec jsem uspěl. Našel jsem jednu (pravděpodobně jedinou v republice) s dostatečně velkým sociálním cítěním, která projevila zájem o druhou schůzku. Její fotka se válí i někde na zdejších blozích. Doteď se občas na ulici ujímá opuštěných psíků a romských dětí, které vodí do útulků, apod. Mně na sociálním odboru (kam určila místo druhé schůzky) odmítli, a tím náš vztah začal.

Takže, jak vidíte- metoda je dobrá a úspěšná, chce to jedinné - VYDRŽET!

0 0
možnosti

starahomolkova

30. 3. 2011 19:55
Taky

nechápu. Já bych Vás brala všemi deseti ;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS