Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roger Wilco 2

30. 8. 2011 15:26
.

Viděl jsem ISS v sobotu, super!

0 0
možnosti

petr.n_22

29. 8. 2011 15:59
Kde už jsme mohli být....

...kdyby jsme svou energii a snahu obráli směrem do vesmíru, místo bojů mezi sebou...

1 0
možnosti

Roger Wilco 2

30. 8. 2011 15:28
Re: Kde už jsme mohli být....

Bohžel ty boje mezi sebou máme naprogramované od přírody. Souvisí s pudem sebezáchovy a s Darwinovským "silnější přežije". Taky se mi to nelíbí, ale to je vše, co s tím můžeme dělat.

0 0
možnosti

tantemici

29. 8. 2011 15:17
Taky jsme to doma sledovali

a prožívali s podobnými pocity, hlavně ta rychlost ISS je fascinujícím, pro běžného pozemšťana neskutečným, nepředstavitelným údajem. Díky za článek! R^

0 0
možnosti

Johan4

29. 8. 2011 14:13
Hezky napsáno,

jen malé upřesnění. ISS nezmizela za obzorem, ale v zemském stínu (asi 45 stupňů nad obzorem).

0 0
možnosti

WetSinglet

29. 8. 2011 15:05
Re: Hezky napsáno,

no, jsou místa, které mají obzor výš než je těch 45°, takže jasné světýlko opravdu dřív zmizí za obzorem, než v zemském stínu....viděla jsem ji přelétat v neděli večer...vzhledem k tomu, že jsem tu informaci dopředu neměla, chvíli jsem váhala....ale přistávající letadlo to být nemohlo, takže to musela být družice a ISS je nejjasnější, protože je ze věech největší...viděla jsem ji přelétat i začátkem léta, když odlétal raketoplán atlantis..bylo fantastické, když ty body přeběhly po nebi dva v relativně těsném závěsu....

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

29. 8. 2011 14:11
Super článek!

R^R^R^

Pavel Nitka

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS