Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně napsáno. :-)R^

Pro jistotu jsem se podíval do Wikipedie, jak to se Sushi je. V tomto světě člověk nikdy neví. :-)

0 0
možnosti

J43a16n 77Š11e74s32t34á47k

13. 11. 2013 20:28

No jo, ale lidstvo se stejně nepoučí, podobně jako ještě za totáče konzumací ruských vajec přišli Rusové skoro o všechna, a od vyhynutí je vlastně zachránili jen Sověti

0 0
možnosti
Foto

Nabídka na iDnes mi ale tvrdí, že teď "Je čas na husu"... Sushi Husa Domácí ;-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, lidi už nevědí, co by žrali. Teď prej chtějí nějaký kuřecí kůže, holota jedna nenažraná. Chudinky rybičky;-(R^;-);-D;-D;-D

1 1
možnosti
Foto

... já z tebe zdechnu ;-D R^

Originální vědecký rozbor dané problematiky ;-).

Pak jak vznikají hoaxy ;-D. Jsem zvědavá kolik hejlů se na to uloví ...

1 0
možnosti

Taky mi to hned doslo. Originalni sushi se prece nedela se Sushi Stribrite, ale ze Sushi Cervenoploutve.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS