Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že každý zákazník UPC by měl tento fejeton dotyčné firmě přeposlat.

0 0
možnosti

Super,když si z toho zážitku člověk dokáže udělat srandu, jako alternativu rozbití něčí huby... Jsou také zákaznické linky, které po určité čekací době na vymodlené spojení s operátorem, prostě nasadí rychlý přerušovaný tón ;-D

0 0
možnosti

Skvělé! Gratulace.

1 1
možnosti

Co věta, to perla! Příjemně jste mi pocuchal bránici, jen co je pravda:-)R^+karma

1 0
možnosti

Nějak mi uniká význam shluku těch písmen v článku. Pokud mám problém, tak ho řeším osobně, nebo on-line a nemám potřebu se rozčilovat s nějakým operátorem.

2 2
možnosti

Pokud nejste schopen brát věci s nadhledem a neumíte se alespoň usmát, zavěste a vyčkejte na lince.

11 0
možnosti

Lister: ty že si někdy udělal něco pro společnost?

Rimmer: jistě jeden den jsem pracoval na lince důvěry

Lister: ano volalo ti pět lidí a všichni spáchali sebevraždu a to si jeden chudák spletl číslo;-D

13 0
možnosti

a volal si o výsledky kriketu ...

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, tak to se Vám hodně povedlo. Málem jsem spadla ze židle... ;-DR^

1 0
možnosti

1. Automat.

Vážený zákazníku, dovolujeme si vás upozornit, že v rámci  zlepšování našich služeb  je tento hovor monitorován.

2. Operátorka.

Dobrý den, Jana Nováková, jak vám mohu pomoci?

3. Já.

Dobrý den, dovoluji si vás upozornit, že v rámci zlepšování služeb si tento hovor nahrávám. 4. Operátorka. Ale já si nepřeji, aby byl tento hovor vámi nahrávám. V tom případě s vámi hovořit nebudu. ----------------------- Zdá se vám to vymyšlené? Tak si zkuste mluvit s Kauflandem, Tescem a pod. A na moji případnou stížnost, kterou jim následně zašlu mailem, odpoví, že pokud já řeknu, že s monitorováním nesouhlasím, tak oni se se mnou bavit nebudou a hovor ukončí. A pokud řeknu, že já budu hovor monitorovat, tak oni že si to nepřejí a hovor opět ukončí.

10 2
možnosti

Monitorovat a nahrávat jsou dvě různé věci

0 0
možnosti
Foto

Pokud neudržíte sluchátko v ruce protože se popadáte za břicho, stiskněte prosím tlačítko Karma. ;-DR^

10 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS