Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R77a20d32k85a 27J72o47h73n97o55v50á 4444861315

Myslím, že každý zákazník UPC by měl tento fejeton dotyčné firmě přeposlat.

0/0
25.6.2014 16:25

A72n40d21r20e14j 82O36l65e22k23s86a 3205891177521

Super,když si z toho zážitku člověk dokáže udělat srandu, jako alternativu rozbití něčí huby... Jsou také zákaznické linky, které po určité čekací době na vymodlené spojení s operátorem, prostě nasadí rychlý přerušovaný tón ;-D

0/0
25.6.2014 14:49

J38i46ř14í 30S72t13e10j97s43k50a49l 8352469148473

Skvělé! Gratulace.

+1/−1
24.6.2014 16:01

P62a45v46e51l 91K67u47r15f72ü52r83s21t 3968183985169

Co věta, to perla! Příjemně jste mi pocuchal bránici, jen co je pravda:-)R^+karma

+1/0
24.6.2014 15:40

F82r40a30n69t18i45š23e24k 28D72o42b76r68o64t57a 8894615743597

Nějak mi uniká význam shluku těch písmen v článku. Pokud mám problém, tak ho řeším osobně, nebo on-line a nemám potřebu se rozčilovat s nějakým operátorem.

+2/−2
23.6.2014 15:47

P51a72v48e25l 83K89u41r41f77ü87r90s12t 3888443435669

Pokud nejste schopen brát věci s nadhledem a neumíte se alespoň usmát, zavěste a vyčkejte na lince.

+11/0
24.6.2014 14:42

O94n25d44r39a 26K31ň31a32v28a 4345694452185

anebo - zavěste se na lince ;)

+1/0
25.6.2014 11:38

T94o93m59á32š 58J56u43r44e24č46k78a 3753142459363

Lister: ty že si někdy udělal něco pro společnost?

Rimmer: jistě jeden den jsem pracoval na lince důvěry

Lister: ano volalo ti pět lidí a všichni spáchali sebevraždu a to si jeden chudák spletl číslo;-D

+13/0
23.6.2014 8:49

M37i69l53o42š 35P96l61a74š26i44l 5424297509255

a volal si o výsledky kriketu ...

+1/0
23.6.2014 10:56
Foto

L95u59c29i95e 33M82r93á40z79i39k86o10v32á 6804785651623

Dobrý den, tak to se Vám hodně povedlo. Málem jsem spadla ze židle... ;-DR^

+1/0
23.6.2014 8:27

J22o85s94e94f 58V80o37l20f20í42k 4288435869253

1. Automat.

Vážený zákazníku, dovolujeme si vás upozornit, že v rámci  zlepšování našich služeb  je tento hovor monitorován.

2. Operátorka.

Dobrý den, Jana Nováková, jak vám mohu pomoci?

3. Já.

Dobrý den, dovoluji si vás upozornit, že v rámci zlepšování služeb si tento hovor nahrávám. 4. Operátorka. Ale já si nepřeji, aby byl tento hovor vámi nahrávám. V tom případě s vámi hovořit nebudu. ----------------------- Zdá se vám to vymyšlené? Tak si zkuste mluvit s Kauflandem, Tescem a pod. A na moji případnou stížnost, kterou jim následně zašlu mailem, odpoví, že pokud já řeknu, že s monitorováním nesouhlasím, tak oni se se mnou bavit nebudou a hovor ukončí. A pokud řeknu, že já budu hovor monitorovat, tak oni že si to nepřejí a hovor opět ukončí.

+10/−2
23.6.2014 8:03

L37i91b28o27r 85F58o78l80t62ý42n95e89k 2236555347744

Monitorovat a nahrávat jsou dvě různé věci

0/0
24.6.2014 12:45

J80i95ř60í 81S30t43e55j29s47k78a91l 8852239498743

A jaké?

0/0
24.6.2014 16:04

J96i91ř24í 59Š18v13a62g91r 3168820415336

Monitorování znamená nahrávání. U prodejních hovorů to přímo nařizuje zákon. Slouží to jako pojistka při soudním sporu se zákazníkem a i jako způsob kontroly kvality operátora nebo operátorky na lince (odměny, chybovost-vyhazov).

0/0
24.6.2014 17:36

O62l98d67a 66Z80i84n 8448616329812

No nevím, monitorování je sledování. Nahrávání je nahrávání.

0/0
24.6.2014 21:38

J15i94ř92í 45Š98v78a17g65r 3918670225666

Ústav pro jazyk český AV ČR - Monitor, monitorování, monitorovat

3. kontrolovat, ověřovat, sledovat nebo pozorovat — pro speciální účely (kontrolovat přístroje, chod zařízení; sledovat a XzaznamenávatX určité údaje — např. z tisku, rozhlasu, televize apod.

Zdroj: http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=6148

0/0
25.6.2014 4:45
Foto

J51a25n 86Ř29e65h71á14č82e83k 7490906731205

Pokud neudržíte sluchátko v ruce protože se popadáte za břicho, stiskněte prosím tlačítko Karma. ;-DR^

+10/−1
21.6.2014 21:59

J94i10ř70í 67Š84v68a72g43r 3288370175156

Kdybyste chvilku pracovali na zakaznicke lince, pochopili byste proc. 

Jako brigadu pri skole a jako druhou praci jsem si tam chodil privydelvat. A prave tam jsem nabyl dojmu, ze 80% naroda je na hranici debility.

+14/−1
20.6.2014 14:55

O82l52g77a 10S95v54o90b88o34d24o82v20á 1794407537

To nemusíš makat ani na infolince. Ono bohatě stačí pracovat na pobočce...

+3/0
20.6.2014 18:46

J67a44n29a 14M17e25r10o96p29e 7188539357419

No, problém ale je se na toho operátora zákaznické linky vůbec dovolat - občas nevím, kterou z těch variant se vůbec dát. A to ještě musím občas přetrpět reklamy na začátku.

+1/0
22.6.2014 17:20
Foto

M15i53l33o86s78l23a81v 28D35o82u87b94r98a83v84a 1791269605864

že by 80procent národa pracovalo na zákaznických linkách? To se mi zdá nadsazené.

0/−2
24.6.2014 7:59

V54l25a15d97i98m32í10r 89I82z55á58k 90O51r28l59o83v80s90k95ý 7404658572

Vidíte, Váš příspěvek pouze potvrzuje slova p. Švagra.

+4/0
24.6.2014 9:04

V34l41a60d40i19m17í40r 24I27z13á56k 65O80r25l98o54v34s63k78ý 7334978722

Souhlasím, ono by to odpovídalo, cca 3/4 lidí jsou opravdu hloupí, viz průměrné IQ ve společnosti a podobně. Článek autora to pouze potvrzuje. Zajímavé je, že když člověk řádně platí, dodržuje smluvní podmínky tak nemá podobné negativní zkušenosti, mluvím o UPC a Vodafone, nemohu si stěžovat, jak v soukromé tak v pracovní sféře! V UPC jsem i byl zaměstnán, už je to sice řadu let a věřím že proklientský přístup se mohl hooodně změnit od těch dob, ale přesně si vybavuji ty telefonáty, tam opravdu člověk pozná z čeho všeho je český národ složen Rv A nedělám si iluze, neplatí to pouze o češích samozřejmě.

Jinak k samotnému článku autora. Mě osobně to přijde spíše trapné, než humorné, ale je pravda že já nikdy neměl moc smysl pro humor. Přijde mi to velice populistické, tato témata. A cca v 90% věřím že si lidé za problémy s operátorem mohou opravdu sami. Toť můj názor, teď směle kamením do mne, ale nezapomeňte, jen ten kdo je bez viny prosím ;-)V

+1/−2
24.6.2014 9:14

M90i46l75a48n 98Š14t88a30s29t31n95ý 1902729471685

Naprosto s Vámi souhlasim (a to smysl pro humor mám dobrý bych řekl :).

0/0
24.6.2014 14:46

L23u91k58á67š 38Š55m43a85h46e44l 2837354662414

90%?? Řešil jsem problémy s operátorem 4x, z toho jednou tam bylo moje zavinění (něco jsem si nepřečetl dostatečně důkladně, takže jsem netušil že uvedená sleva není možná v kombinaci s jinou slevou), 2x to bylo mylné informování pracovníkem pobočky a následně problém v podobě vyššího účtu (v jednom případě mi bylo řečeno, že slevový tarif bude po roce automaticky prodloužen a k prodloužení nedošlo, v druhém případě mi byla zrušena sleva, která měla být "na pořád", protože nebyla kompatibilní s novým tarifem - na to jsem se ale výslovně na pobočce ptal, jestli to jde a bylo mi řečeno, že ano), 1x to bylo chybné nastavení přímo operátorkou linky (chtěl jsem slevu za zavedení 300 MB paušálu internetu v rámci jedné akce, přičemž mi byl nastaven omylem internet placený od kB, na což jsem přišel až poté, co mi po 7 dnech přišlo, že jsem provolal celou volací jistinu 5.000 Kč - no jasně, při tarifu 0,06 Kč/kB bez DPH a prosurfování 70 MB dat to máte hned...).

+1/0
25.6.2014 12:40

A61n42d58r61e64j 69O93l42e68k40s20a 3375811377441

Tak speciálně s UPC mám ty nejhorší zkušenosti a nejsem s tím názorem sám. Společnost, která staví svůj "úspěch" na důsledné izolaci od platících klientů. Jejím cílem je maximálně ztížit zákazníkovi přístup k rozhovoru s živou osobou a nalézt tak řešení jeho problému. Nemusí jít přitom ani o zákazníka, ale jen o osobu, která se jednou pokusila za někoho jiného, komunikační bariéru UPC pobořit. Cca 5 let mne UPC obtěžovala nevyžádanými nabídkami služeb, které nemohla nikdy dodat - nevede k nám jejich kabel. Nepomohla ani objednávka těch služeb, v návaznosti na doručenou reklamu. To bylo rázem ticho. Bohužel, jen do příštího kvartálu, kdy byla nabídka ještě lákavější!!

0/0
25.6.2014 14:57

R84u34d36a 17S64l50a85v73í40k 5443318566591

To mi občas stačí zvedat telefon v práci.

0/0
24.6.2014 15:51

L38u14c25i78e 31A88. 67S87u46l39o18v76s73k79á 5330277577103

;-DR^

+2/0
20.6.2014 11:50

J72i16ř50í 61D20v57o27ř11á90č74e67k 7284276432221

Tak tohle je docela přesně popsané, je to opravdu lahůdka a zpestření dne, když se chcete někam dovolat.R^

+2/−1
20.6.2014 8:42

J43o14s64e25f 41C16í91s68a55ř 7477942270390

;-DR^

+1/0
20.6.2014 8:08
Foto

P90e69t62r 56Š82m43e57j49k18a75l 9925660608307

Právě jsi mě Ondro málem zavraždil...;-D;-D;-D;-D;-DR^

+1/0
19.6.2014 15:29

M97i92c29h27a21l 73Š64r40o75u68b11e25k 8924796473940

R^

+2/0
19.6.2014 13:20

M24i25c39h86a20l 30Š21r21o45u82b84e71k 8344376703580

zrovna před chvilkou jsem volal do ČEZu... cca 10 minut než sem se dostal k operátorce, pak 1 minuta sdělení problému (bez řešení)

+2/0
19.6.2014 13:21

M79a85r93k74é35t29a 82D52v74o59ř92á93č54k66o49v76á 2128233611778

jo, a linka 841 je zpoplatněna (nad rámec volných minut) takže ten hovor by mě stál 50,- Např při volání na poruchovou linku je to opravdu hnus.

+1/0
19.6.2014 14:12

R36a73d20i76m 80S18r81a38m88e92k 2154484969523

doporučuji používat tzv. geografické aliasy. Pro ČEZ zákaznickou linku je to 840840840 -> 371100100

0/0
20.6.2014 22:10

F44r17a85n71t69i93š42e86k 21K59o37l27á66ř 5771426174698

Tady je toho víc: http://www.telefonujeme.cz/about7422.html

0/0
22.6.2014 19:27

M21i74c91h31a16l 74C26h92o27d47u53r63a 5812549534

R^R^R^;-D;-D;-D

+3/0
19.6.2014 12:38

T95o11m32á41š 90H39a53v67e45t49t61a 5593494630501

To jsem se hned po ránu krásně pobavil.;-D;-D;-D;-D;-D

+3/0
19.6.2014 9:23

Z13u95z80k32a 93S73o15u30č38k42o68v78á 8515557872324

Tak to se Vám povedlo:-)

+2/0
19.6.2014 7:43

P39a15t82r31i65k 55Š10e26b39e66s16t56a 4813532256765

Jste opsal mého telefonního operátora ;-D;-D;-DR^

+5/0
19.6.2014 0:50

I39l75o44n57a 82E58r59n78e89s79t92o98v32á 7603119215560

Ondro, kdykoliv v metru přestupuji ve stanici Muzeum, vždy si na Vás vzpomenu R^ ;-D

+2/0
19.6.2014 0:08

O26n32d54r65a 42K84ň56a94v64a 4925364672585

Tak to jsme se tam určitě již několikrát potkali... ;)

+2/0
19.6.2014 10:14

I48l83o26n90a 48E75r21n39e49s79t54o14v40á 7843629105920

Taky "miluju" Zákaznické linky. Jakmile slyším "stiskněte", pokládám. Dál v tom s nima nejedu.

Co ale MILUJI opravdově, jsou Vaše články V Na tom fakt ujíždím R^R^R^

+2/−1
18.6.2014 23:15

R64a31d69e21k 96P90r87o62c28h65á32z21k41a 2413199818

Gratuluji k úspěchu, já se na tu hotline UPC pořád nemůžu dovolat.

+2/0
18.6.2014 22:08

L51e84n33a 76B30u24r32i91a97n53o52v27a 3614677403922

S UPC mám docela dost zkušeností. Oni schválně neuvádějí mnoho kontaktů, aby je lidé neotravovali. Na internetu je kontaktní formulář, kterým je vždycky oslovím, oni se ozvou z čísla, na které už znova zavolat nejde - pro případ nějaké doplňující informace, nebo dotazu. Pokud napíšete do jejich formuláře jakoukoliv informaci, doporučuji si ji zkopírovat a uložit, protože až Vás kontaktují, musíte použít stejné argumenty, jako ve formuláři. Bohužel žádný potvrzující email od nich nepřijde, takže pokud si svoje požadavky nepamatujete, je dobré nosit si je s sebou do práce, do obchodu, či do postele, protože nevíte, kdy Vám zavolají. Jinak vstříc moc nevycházejí, každou změnu zaplatíte. Jelikož nemáme jinou možnost internetu a set top box nám na příjem TV signálu nestačí a oni to moc dobře ví, tak nám nezbývá, než jejich zapeklité zákaznické služby pobrat za vlastní a nadávat si můžeme leda tak pod vousy. ;-O  Omlouvám se autorovi, že se vyjadřuji k jinému problému, ale článek neopomíjím a přidávám se jako pravý českomoravský občan k ostatním, které článek pobavil. Tak nějak to u nás chodí všude. Kocourkov - hadra.  DávámR^

+4/0
19.6.2014 12:19

J81a86n 79F69r58o94l90í92k 6676560515614

TV signál lze přece získat ze satelitu a konektivitu z nějaké wifi sítě. Nevěřím, že nejste v dosahu.

+2/−4
20.6.2014 16:15

O48l81g57a 56S35v60o68b49o76d49o55v36á 1764687127

Ono se na to číslo nedá dovolat proto, že je to číslo GSM brány a ne konkrétního telefonu.

+1/0
20.6.2014 18:48

V55l50a75d19i55m39í78r 76I95z81á86k 30O55r92l39o19v73s72k70ý 7534268952

pšššt, tyto lidi argumenty nezajímají. Zajímá je pouze proč nejde jejich oblíbená show a proč musí platit pravidelně. Samozřejmě ještě slevy a podobně, to je jejich také Rv

0/−1
24.6.2014 9:19

O95l91d10a 97Z89i26n 8428406539922

Ano to je úmyslně, aby je zákazníci neobtěžovali. Je to takový firewall.

+1/0
24.6.2014 21:46



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.