- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že každý zákazník UPC by měl tento fejeton dotyčné firmě přeposlat.
Super,když si z toho zážitku člověk dokáže udělat srandu, jako alternativu rozbití něčí huby... Jsou také zákaznické linky, které po určité čekací době na vymodlené spojení s operátorem, prostě nasadí rychlý přerušovaný tón
Co věta, to perla! Příjemně jste mi pocuchal bránici, jen co je pravda+karma
Nějak mi uniká význam shluku těch písmen v článku. Pokud mám problém, tak ho řeším osobně, nebo on-line a nemám potřebu se rozčilovat s nějakým operátorem.
Pokud nejste schopen brát věci s nadhledem a neumíte se alespoň usmát, zavěste a vyčkejte na lince.
Lister: ty že si někdy udělal něco pro společnost?
Rimmer: jistě jeden den jsem pracoval na lince důvěry
Lister: ano volalo ti pět lidí a všichni spáchali sebevraždu a to si jeden chudák spletl číslo
Dobrý den, tak to se Vám hodně povedlo. Málem jsem spadla ze židle...
1. Automat.
Vážený zákazníku, dovolujeme si vás upozornit, že v rámci zlepšování našich služeb je tento hovor monitorován.
2. Operátorka.
Dobrý den, Jana Nováková, jak vám mohu pomoci?
3. Já.
Dobrý den, dovoluji si vás upozornit, že v rámci zlepšování služeb si tento hovor nahrávám. 4. Operátorka. Ale já si nepřeji, aby byl tento hovor vámi nahrávám. V tom případě s vámi hovořit nebudu. ----------------------- Zdá se vám to vymyšlené? Tak si zkuste mluvit s Kauflandem, Tescem a pod. A na moji případnou stížnost, kterou jim následně zašlu mailem, odpoví, že pokud já řeknu, že s monitorováním nesouhlasím, tak oni se se mnou bavit nebudou a hovor ukončí. A pokud řeknu, že já budu hovor monitorovat, tak oni že si to nepřejí a hovor opět ukončí.
Monitorovat a nahrávat jsou dvě různé věci
Pokud neudržíte sluchátko v ruce protože se popadáte za břicho, stiskněte prosím tlačítko Karma.