Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J57a24r89a 89R84a46n69k

28. 6. 2016 22:26

Rozumny nazor, je videt, ze sledujete anglicke zpravy v anglictine a ne pouz na iDnesR^

0 0
možnosti

Brexit n e b u d e !! Ne proto, že by se znovu hlasovalo. Jen se na referendum jaksi pozapomene. A všichni budou rádi - Skotsko zůstane, libra se postupně vrátí k původnímu kurzu (jako by se vrátila i v případě brexitu), daně se nezvýší (jak už stihl strašit Osborne /jen neřekl proč/), obchod poběží (jako by se státy mimo EU neobchodovaly), a lepší podmínky pro imigraci vyjednáme.

Ne. Brexit nebude.

0 0
možnosti

našel jsem starý eurotest, který byl o dnešní situaci napsán před asi deseti lety či trochu víc:

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/318-eurotest-i-.aspx

0 0
možnosti

Na druhe strane se komisarum z EU a Merklove hysterie kolem Brexitu narame hodi. Uplne zmizela z poradu dluhova klrize Recka (ktera veseele pokracuje), do Recka od zacatku roku pribylo novych 150 000 migrantu a do Italie se vali tydne tisice severoafricanu. Vubec se Britum nedivim, ze z takoveho spolku prchaji.

4 0
možnosti
Foto

Proč by se mělo hlasování opakovat? Výsledky referenda nejsou pro britskou vládu a parlament právně závazné. Parlament může referendum ignorovat a potvrdit setrvání UK v EU. To by se tam ovšem musela najít většina, která má koule.

2 0
možnosti

Já jsem to tušil, že to s Poláky v UK špatně dopadne. Proto jsem volil Česko,

mám se tu jako prase v žitě a ani pracovat moc nemusím, resp. pracuji jen hlavou,

a to jen když se mi chce.Ať žije EU a jeho výkladní skříň : ČR.R^;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS