Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vítězný Bloger roku 2012 píše z Miami

Slavnostní večer předávání cen v anketě Bloger roku Idnes 2012 se teprve chystá. Ačkoliv mi to nebylo doporučeno, musím tímto prozradit, že si již vybírám hlavní cenu, kterou letos byl 5-ti denní pobyt na Miami se snídaní.

Jak k tomu došlo.

Administrátoři blogu mi prozradili, že chtěli nejlepšího blogera roku 2012 ocenit opravdu výjimečně. Čtenost blogu totiž dosáhla rekordních čísel. Až do letošního roku udělovali vítězům jen jakési těžítka nevalné kvality. Pro tento rok se rozhodli pro ocenění mnohem hodnotnější. Tím byl (je) 5ti denní zájezd na Miami pro 1 osobu se snídaní.
Jak mi prozradil jeden z administrátorů blogu, šli společně zakoupit zmíněný zájezd do jedné z cestovních kanceláří. Velkou náhodou se stalo, že zrovna zájezd na Miami byl v sekci LASTMINUTE zlevněn o  těžko uvěřitelných 80%!  Zájezd je se snídaní.
Podmínkou zakoupení zájezdu byl ovšem pevně daný termín, který byl od 07.02-11.02. 2013.

Neboť administrátoři již věděli jméno vítěze ankety Bloger roku, rozhodli se mě okamžitě kontaktovat, zda-li bych nemohl na tuto dovolenou ještě ten den odletět.
Tato nabídka nešla odmítnout. Sbalil jsem si nejnutnější oblečení, plavky a krém proti vráskám a ve čtvrtek v podvečer jsem odletěl.

Problém nastal, když mě administrátoři blogu požádali, abych své jméno jako vítěze ankety nezmiňoval. Ovšem podmínkou využití dovolené od blogu Idnes, je i sepsání blogu přímo z dovolené, abych tak potěšil nejen své fanoušky, ale i svou rodinu a přátele, kteří se o mé cestě alespoň touto cestou dozví.
Tyto 2 požadavky se tedy navzájem vylučovaly.
Musel jsem se tedy rozhodnout.

Rozhodování to nakonec bylo krátké, neboť jsem zjistil, že podmínka sepsání blogu z vítězné dovolené je uvedena písemně na voucheru na snídani, ovšem nutnost neprozrazovat své jméno jako vítěze ankety nijak písemně podmíněná není.
Omluvám se tedy tímto především všem ostatním blogerům, kteří doufají ve vítězství v anketě, zejména pak těm, kteří nebyli nominováni. Bohužel vám vítězství unikne.

Taktéž se omlouvám, že jste se pro můj blog z mé dovolené museli prokousat celým tímto textem, ale jistě uznáte, že jsem musel důkladně vysvětlit okolnosti za kterých píšu tento blog. Tady ho máte:

Blog z dovolené od vítězného blogera ankety Bloger roku 2012:

Za chvíli se zde na pláži uložím k spánku, naštěstí je tu teplo a jedna deka co jsem si vypůjčil na letišti mi stačí. Snad tu ty 3 noci přežiju. Plavky mě sice trochu škrtí, tím jak pomalu schnou na mém těle, ale je tu krásně. Koukám na jasné nebe a těším se na noc s hvězdami. Těžko říct jak silný bude příliv. Nejvíce se pak ale těším na snídani. Zatím nevím kde se podává, a protože jsem si nestihl sbalit s sebou žádné jídlo a pití, už mám docela vyschlo v hrdle.
Zůstaňte mi věrni mí čtenáři, pokud prý vyhraju i příští rok, Idnes zaplatí i hotel. 

P.S: Na závěr bych chtěl popřát všem poraženým blogerům mnoho štěstí, ale opravdu může vyhrát jen jeden. Některým z nich, kteří se umístili těsně druzí, bych rád poslal odsud z Miami i osobní vzkazy a přání:

Pan Jan Borovička: Vaše blogy čtu, ale žádnou houbu jsem zde na Miami nenašel
Vladimír Kroupa: Právě se zde na pláži dopékají vaše zastřená vejce. Jsou sice želví, ale přijdou vhod
Markéto Šichtařová: Je tu recese.
Františku Matějků: 5.února žádný váš blog nevyšel. Mám si to brát osobně?
Alice Barešová: Díky žes mi věřila a naposílala ty hlasy. Zafungovalo to!
Tomiovi Okamurovovi: Na vaši počest se má včerejší noční můra jmenovala Okamůra.  
Jana Kolářová: Snad mi teď neodstraní tu fotku
Ladislav Větvička: Panuje tu cenzura. Na letišti mi zabavili tvoju knihu. Prý podněcuje k rasové nenávisti. Anebo podněcuje krasové nenávisti?

Alespoň nějaké fotky z Miami ode mě:

 

 

Čau.

Autor: Ondra Kňava | pátek 8.2.2013 11:35 | karma článku: 17,50 | přečteno: 1335x
  • Další články autora

Ondra Kňava

Nový hokejový faul podle Milana Antoše: „Projetí kolem brankáře“

Hokejová extraliga ještě nezná svého mistra, přesto vedení Extraligy přichází s úpravou pravidel podle Milana Antoše. Do pravidel ledního hokeje se dostal nový faul. Název zákroku je prostý: „Projetí kolem brankáře“.

22.4.2024 v 15:27 | Karma: 19,16 | Přečteno: 679x | Diskuse| Sport

Ondra Kňava

Bídník František Janeček to opět dokázal – Les Miserables 2024

Muzikál Les Miserables - Bídníci, se vrátil po 12 letech do pražské Goja Music Hall. Jean Valjean opět svádí svůj boj s Javertem a sál žasne nad pěveckými výkony malých i dospělých pěveckých začátečníků i profesionálů.

19.2.2024 v 8:55 | Karma: 8,14 | Přečteno: 305x | Diskuse| Kultura

Ondra Kňava

Ze života fiktivního zastupitele 1: Nová houpačka v obci vzbudila velké vášně a emoce

V obci Nová Ves u Příčťan se objevila zbrusu nová houpačka na dětském hřišti. Není to žádná extrémní houpačka Kamikadze. Je to zbrusu nová, všemi mastmi mazaná houpačka.

9.11.2023 v 9:09 | Karma: 14,08 | Přečteno: 467x | Diskuse| Společnost

Ondra Kňava

Lastminute dovolená – Omlouváme se za komplikace

Leden 2023 „Miláčku, kam pojedeme letos na dovolenou? „Mohli bychom jet na Mauricius, nebo na Seychelly!“ „No to bychom mohli, ale na to nemáme peníze. Co takhle Chorvatsko?“

16.8.2023 v 10:09 | Karma: 25,78 | Přečteno: 837x | Diskuse| Společnost

Ondra Kňava

Prázdninový protest školáka

„Budeš to tam mít s babičkou úplně super. Pejsci, kočičky, teď se jim narodili 2 malá telátka, to budeš mít fajn, hned bychom tam jeli s tebou!“

3.8.2023 v 10:05 | Karma: 39,49 | Přečteno: 4375x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

  • Počet článků 225
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 4202x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky