Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Kordoba

13. 10. 2011 20:05
Jeste jeden dotaz

Jeste mam jeden dotaz... Jak by jste charakterizoval ctenare humornych knizek? Napr. serii Adrian Mole od Sue Towsend? :-)

0 0
možnosti
OK

maron

14. 10. 2011 9:26
Re: Jeste jeden dotaz

Dovoluji si tvrdit, že čtenáři podobné literatury trpí nemají absolutně žádný smysl pro humor. Jsou sice neustále vysmátí, ale jen z vtipů co říkají ostatní. Trpí nadváhou. Jako vyzvánějící melodii na mobilu mají znělku české sody. Patří do blázince ;-). O.K.

0 0
možnosti
MS

Michal007

13. 10. 2011 20:00
Já čtu jen

Vkladní knížku nebo Poučení z krizového vývoje. Co Vy na to, pane Kňava?

0 0
možnosti

svejkysks

13. 10. 2011 19:53
Řeknu vám jaký jste člověk.

Přehnaně sebevědomí frajírek, který trpí mylnou představou, že má smysl pro humor. Je to hloupé, není to vtipné.

1 0
možnosti
LV

Kordoba

13. 10. 2011 20:10
Re: Řeknu vám jaký jste člověk.

Ja si myslim, ze to vtipne je. A to patrim mezi vasnive ctenare. Samozrejme, nemuzou mit vsichni stejny smysl pro humor, ale je dulezite, umet si udelat srandu i sam ze sebe :-)

2 0
možnosti
MP

Mad3

13. 10. 2011 19:39
Tak dobře....

Cesta - Cormac McCarthy.

0 0
možnosti
EB

tenterhook_willow

13. 10. 2011 19:29
Što éto "maniodepresivní symbióza" ?

A jinak: "I am into hard sci-fi, fantasy is bullshit" :-)

0 0
možnosti
PH

hekp

13. 10. 2011 22:33
Re: Što éto

Ále, je dobrý řtivo a špatný čtivo. Toho hard sci fi si dneska člověk moc nepočte.

0 0
možnosti
Z

zvědavka_jedna

13. 10. 2011 19:25
wau :)

...takhle jsem se dloooouho nepobavila. Díky, Ondro :).R^

0 0
možnosti
D

dobro

13. 10. 2011 19:16
Já ti možná prozradím jak moc se mýlíš.

Podle jediného kritéria neurčíš nic. Všichni kdo mají tělesnou teplotu pod 37 nejsou zdraví, všichni kdo nad nemají chřipku nebo angínu. Všechny blonýny nejsou hloupé a všechny brunety prudce inteligentí. Né každý hrubián je špatný člověk a né každý uhlazený jedinec je slušný člověk. V dnešní době je to často na opak. Jediné co platí je, že pokud si někdo myslí, že je chatřejší než ostatní a troufá si posuzovat druhé lidi je hloupý

0 0
možnosti
PV

kfq

13. 10. 2011 21:21
Re: Já ti možná prozradím jak moc se mýlíš.

A ten kdo nepochopí nadsázku není vždycky suchar...ošem ve Vašem případě se obávám, že to platí bezezbytku :-)

0 0
možnosti
D

dobro

13. 10. 2011 19:07
Řekni mi jaký jsem člověk

0 0
možnosti
D

dobro

13. 10. 2011 19:02
A teď mudruj.

Knihy čru podle nálady. Když jse v pohodě, tak se rád dovídám nové věci z encykolopedií. Někdy se mi rozvrtí fantazie, tak si pustím Roberta Palmera a otevřu nějakou sci-fi a jsem najednou v budoucnosti. Někdy si zace potřebuji si pustit Vivaldliho a otevřít něco od Bernarda Cornwella a rázem jsem ve stoleté válce. Pokud mám deprese a ještě mne přepadne nějaká bacil, tak mi náladu stopro vylepší Mikulášovy patálie od Reného Goscinnyho s geniálními ilustracemi Jean-Jacquesa Sempého. Průřez mých oblíbených knih od puberty jsou Erich Maria Remarque, Hrabalovo pábitelství, docela silně na mne působil Malevil od Roberta Merleho. Měl jsem období Arkadije a Borise Strugačských. Další období byl Mika Waltari. Jinak odpočinkově šáhnu po detektive(Agatha Christie, Edgar Wallace...). Málem bych zapomněl na další knižku, která mi šla pod kůži: Na cestě od Jacka Kerouacka. No a hodně mne rozesmát byli Černí baroni od Miloslava Švandrlíka - tehdy se rozmnožovali na opisováním na psacím stroji.......

1 0
možnosti
LV

Kordoba

13. 10. 2011 19:59
Re: A teď mudruj.

Jj, kniha je takovy stroj casu + teleport dohromady. Ale autoruv clanek povazuji spis za srandu a nadsazku :-)

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

13. 10. 2011 18:59
co má co společného

fantasy s "koukáním do hvězd a přemýšlením o budoucnosti v roce 15858 (či kolik to bylo?)". Četl jste to někdy? 8-o Fantasy je spíš (= většinou) taková pohádka z doby středověku (s nadsázkou), to nemá se sci-fi nic společného, pane autore... O samotných charakteristikách pak snad ani nemá smysl se rozepisovat, jestli to mělo být vtipné, tak se to moc nepovedlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 4202x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky