Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to mě ke zbraním pouštěli. Na vesnici, kde nás ve třídě bylo 8, jsme tohle tolik neřešili. Jistě, že byly holky, které chtěly být Ribanou nebo Mariannou ze Sandokana, ale já se hádala, abych nemusela být fašistou. :-)

Myslím, že můj vývoj to nijak neovlivnilo. Dnes jsem žena v domácnosti, vařím, pletu, uklízím... a dokonce mě baví žehlení.

0 0
možnosti

Jistě máte pravdu, ale je potřeba rozlišovat mezi tím, jaký vliv má na psychiku film, který dítě zhlédlo párkrát za svůj dětský věk, a na druhé straně počítačová hra, u které některé děti vysedávají i několik hodin d e n n ě.

0 0
možnosti

Kdyby d e n n ě, bohužel tam vysedávají i větší část noci a křičí a bouchají nám přitom nad hlavou.

1 0
možnosti

Já jsem jednou své syny (jsou možná ve vašem věku, možná o něco starší) přistihla, jak si hrají na zabijačku. Bydleli jsme tehdy na vesnici a domácí vraždy prasátek byli v zimě na denním pořádku. Nejdříve mě to vyděsilo, když jsem ze křoví slyšela "sousedovic Ivušu", jak otráveně požaduje : Tak už mě konečně zabijte, nebaví mě to, být tu tak dlouho přivázaná! Letěla jsem se podívat a to obtloustlé děvčátko bylo přivázáno ke stromu a kolem se hromadili různé staré hrnce. " Co to tady děláte" křičela jsem v domnění, že se v nich probudily sadistické sklony. To je dobrý, řekla Ivuša, já jsem prase, oni mě zabijí a pak budeme společně dělat jitrnice...

Hru na oliheň jsem také viděla a těším se na pokračování.

2 0
možnosti

Hrnce se samozřejmě hromadily a ne hromadili, bože, co se mi to stalo. Ale opravila jsem to dřív, než si toho všimnul pan Aleš. ;-)

0 0
možnosti

Není to špatnej článek. Ale vím, že jsme s tím trapnej, přesto bych autorovi doporučil, aby si zkontroloval shodu podmětu s přísudkem, aby nevznikali dojmy :-), že je článek o holkách: "...našly jsem si...vyrobily jsme si...hrály jsme..." Holt ten češtin muší bejt náš kobyl...

0 0
možnosti

Podmět je všem od začátku do konce znám a podmět se několikrát v článku opakuje. Pokud je z kontextu podmět dobře znám, pak se opravdu řídí tímto podnětem. No a kdo si celou dobu hrál, schovával se a střílel z fiktivní zbraně? Určitě tam ten podmět naleznete, zkuste si to jen pořádně přečíst.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 4202x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky