Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě bych dodala,: před 50 lety každý den polívku hrachovou z kostky. Těch měla babička sílu, aby byla rezerva něčeho,co se nekazí pro případ další války... Celý život mi hrachovka nesměla na oči.🥹🤚

0 0
možnosti

Už tam jen na konci schází "Těšte se na Domov seniorů!"

0 0
možnosti

spratku nevděčnej,jeden se snaží a ty....

já se tu řehním a spravil jste mi náladu..já bych to vrátila, co tehdy vypadalo jako křivda, je dneska ve vzpomínkách ohlazené a chybí mi králíci a kachňata i stará bláznivá paní,co bydlela ve stejném domku jako teta se strejdou a byla to nějaká jejich pratetička a dávala mi každej den bonbon..a chybí mi bratránek,kterej před lety zemřel..sedával ubulenej nad poctivou venkovskou zeleninovou polívkou,kterou nechtěl a já mu sadisticky vyprávěla,že ta veverka s veverčatama,co je na dně toho talířku, bude uvařená a utopená,když to rychle nesní - snědl..se slzama jako hráchy mi podával ten talíř a vzlykal-ŽIJE? Vlastně jsou v nebi už všichni, pratetička,teta se strejdou i bratranec..sem tam padne strom v mém lese a já se dozvím, že kámočš,co jezdil na ty tábory se mnou,už to taky zabalil... o víkendu je u nás pouť..půjdu se tam podívat, ne,atrakce už mne nelákají..i když ta blicí příhoda z velkýho řetězáku je u nás stále oblíbená..i to smývatelné tetování,co fest drželo 3 měsíce ... snad potkám "kluky a holky", co povedou za ruce svá vnoučata....usměju se a hlavou mi proletí ta spousta let a prázdnin a příhod,které se z těch zavřených šuplat náhle vynoří...

2 0
možnosti
Foto

Omylem minus, tlustý palec a mobil - vražedná kombinace.

0 0
možnosti

Tak tohle je prostě ňuňu

7 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 4202x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky