Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem registroval babičku k očkování 2.díl

Je 15.01.2021, 8:20 ráno. Den zúčtování se všemi seniory. Zasedl jsem k počítači, abych registroval babičku k očkování.

Co tomu předcházelo, popisuji v prvním díle zde: 1. díl - Jak jsem registroval babičku k očkování

Prvních 20 minut po osmé jsem nechal těm největším zoufalcům, kteří čekali u svých počítačů od 5:00 od rána, aby stihli kliknout na kouzelné tlačítko přesně v 8:00. Je jasné, že prvních pár minut po osmé servery nemohly takový nápor zvládnout. Počkal jsem si chytře na druhou vlnu (druhá vlna pandemie byla mnohem úspěšnější než ta první), kdy se registrují ty nejvíce „in“ babičky a dědečkové.
Navíc jsem chtěl nechat babičku trochu vyspat, protože pár dalších nocí probdíme společně já u počítače a ona u mobilu. Tak ať má naspáno.

První krok registrace proběhl naprosto ukázkově. Zadal jsem telefonní číslo babičky a přešel k druhému kroku. Jde to jako po másle!
Jdu psát děkovný dopis vládě, klobouk dolů, první krok z osmi se jim povedl na výbornou!
Hned v druhém kroku se počítá se součinností babičky s PIN kódem, který ji dorazil do mobilu.
„Ahoj Babi, ty ještě spíš viď?“
Zastřeným hlasem: „Ale ne, už moc nespím, ale jsem nějaká rozlámaná. Copak potřebuješ Ondrášku?“
„Víš včera jsme mluvili o té registraci na očkování, přišel ti už ten kód do mobilu?“
„Jo tohle. Né, mně nic nepřišlo. To by mi zapípalo.“
„No radši se podívej.“
„Ne vážně nic. Nic tu nemám.“
„Tak jo, až to přijde, tak mi zavolej, nebo mě prozvoň, já ti zavolám zpátky.“
„Ale to je v pohodě, já ti zavolám. Já teď můžu volat, jak se mi zlíbí, tvoje máma mi zařídila, že můžu teď furt telefonovat.“
o 20 minut později:
„Ahoj, tak hele, už mi něco přišlo, ale já na to fakt nevidím. Počkej chvíli, kde mám ty brýle zase“.
„Tak piš si: Toto je ověřovací SMS pro registraci na…“
„Hele babi to mi celé číst nemusíš, na konci tam bude nějaké číslo nebo kód.“
„Jo mám to, nějaký PIN – 678910“
Zadávám kód do 2. kroku registrace.
Tento kód je neplatný.
„Víš babi, ten kód už vypršel a je třeba zaslat nový. Tak až ti přijde kód, hned mi volej.“

O 10 minut později
„Ahoj, tak zase tu mám nějaký ten kód, zase to pípalo.“
„Tak mi ho naditkuj babi, ale bojím se, že bude zase neplatný. Tak zase to nejde.  Až přijde další kód volej.“
Po 4 minutách:
„Hele mám tu další zprávu! To mi takhle teď budou pořád psát jo?“
„Jen mi nadiktuj ten kód.“

SUPER! Jsem u 3. kroku.
Vypisuji osobní údaje babičky, a jsem rázem u kroku 4!
Jestli tohle nepřekonalo rychlost světla, tak už nic.
Na hypertenzi se mě ještě neptali.
A máme tu další nutnost ověření přes SMS. Tentokrát k registraci na očkování s identifikátorem uživatele.

„Ahoj babi, tak zase by ti měla dorazit další esemeska. Máš ji?“
„No počkej, od rána tu mám už tři. Kterou chceš přečíst?„
„Ale to jsou babi ty staré už, ty už si můžeš vymazat. Teď by měla přijít další.“
„Tak to nevím. Ale ráno to tady pěkně pípalo, to jsi měl slyšet.„
„Tak zase až něco přijde, dej vědět jo?“
„Počkej, zase to píplo. Něco tu je! Další SMS!“
Ahoj mami, tak co, už jste to s Ondrou zvládli?

„To je ono? „
„Ne babi, to není ono, to ti píše mamka. Až ti přijde nějaký další kód volej.“

O 15 minut později (10:00)
„Ahoj, tak zase nějaký kód, ale teď už to je jiné, prý registrace k očkování.“

Zadávám nadiktovaný kód.
Zobrazí se chybová hláška:
Za chvíli jsme zpět!
We will be back soon!

Asi někam šli, třeba na záchod, ale za chvíli budou zpátky, v pohodě.

Refreshuji stránku a hláška se nemění. Vracím se ke kroku 4 a znovu klikám na „Registrovat“.
Furt jsou na záchodě nebo někde, to se dá pochopit.
Po dalším refreshi po půlhodině se zobrazuje hláška:

„Omlouváme se, ale kapacita rezervací na očkování je již vyčerpána u všech očkovacích míst.“
Stejná situace přetrvává i nyní ve 12:45

Bohužel selhal jsem. Ostuda, kolaps, vydědění z rodiny. Ani se školením „Jak na T602“ z roku 1995 v zádech jsem neuspěl a nepodařilo se mi přihlásit babičku k očkování.
Rozhodně to ale nevzdávám. Babičku jsem upozornil, že se teď pár dní nevyspí, budeme čekat na další esemesky, protože jsme teprve u kroku 4 z 8.
Děkovný dopis vládě za zvládnutí prvního kroku registrace jsem již odeslal, určitě zvýší plat týmu, jež na 1. kroku pracoval.
Snad do konce roku seženou odborníky, co jim naprogramují krok 6. Tam se určitě bude lámat chleba.
Babi sorry jako, zatím to nevyšlo.
Dobrá práce!
GOOD JOB!

 

1. díl příběhu naleznete zde

 

Autor: Ondra Kňava | pátek 15.1.2021 13:22 | karma článku: 38,83 | přečteno: 2866x
  • Další články autora

Ondra Kňava

Nový hokejový faul podle Milana Antoše: „Projetí kolem brankáře“

Hokejová extraliga ještě nezná svého mistra, přesto vedení Extraligy přichází s úpravou pravidel podle Milana Antoše. Do pravidel ledního hokeje se dostal nový faul. Název zákroku je prostý: „Projetí kolem brankáře“.

22.4.2024 v 15:27 | Karma: 19,15 | Přečteno: 675x | Diskuse| Sport

Ondra Kňava

Bídník František Janeček to opět dokázal – Les Miserables 2024

Muzikál Les Miserables - Bídníci, se vrátil po 12 letech do pražské Goja Music Hall. Jean Valjean opět svádí svůj boj s Javertem a sál žasne nad pěveckými výkony malých i dospělých pěveckých začátečníků i profesionálů.

19.2.2024 v 8:55 | Karma: 8,14 | Přečteno: 304x | Diskuse| Kultura

Ondra Kňava

Ze života fiktivního zastupitele 1: Nová houpačka v obci vzbudila velké vášně a emoce

V obci Nová Ves u Příčťan se objevila zbrusu nová houpačka na dětském hřišti. Není to žádná extrémní houpačka Kamikadze. Je to zbrusu nová, všemi mastmi mazaná houpačka.

9.11.2023 v 9:09 | Karma: 14,08 | Přečteno: 467x | Diskuse| Společnost

Ondra Kňava

Lastminute dovolená – Omlouváme se za komplikace

Leden 2023 „Miláčku, kam pojedeme letos na dovolenou? „Mohli bychom jet na Mauricius, nebo na Seychelly!“ „No to bychom mohli, ale na to nemáme peníze. Co takhle Chorvatsko?“

16.8.2023 v 10:09 | Karma: 25,78 | Přečteno: 837x | Diskuse| Společnost

Ondra Kňava

Prázdninový protest školáka

„Budeš to tam mít s babičkou úplně super. Pejsci, kočičky, teď se jim narodili 2 malá telátka, to budeš mít fajn, hned bychom tam jeli s tebou!“

3.8.2023 v 10:05 | Karma: 39,49 | Přečteno: 4375x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

  • Počet článků 225
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 4202x
Pokud jste právě dočetli jeden z mých článků a něco v něm nechápete, rozhodně to neznamená, že jste imbecil.

Při čtení mých článků se pomalu, ale jistě snižuje rychlost světla.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky